Hoe moet ik verkering aan een meisje vragen.

Ik vind een meisje uit mijn klas leuk, maar ik weet niet of zij mij leuk vind en ik weet ook niet echt wat je met/voor een meisje moet doen als je verkering hebt, we zijn vrienden en ik zit naast haar in de klas, maar ik hou alleen niet zo van blauwtjes lopen en ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil zijn als ze nee zegt. Ik zit in groep 8 en dit is mijn eerste keer.(Niet dat ik verliefd ben maar dat ik iemand serieus wil vragen)

Sorry voor deze lange omschrijving :P

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Probeer het met een geintje. Zeg bijvoorbeeld; zou je het heel gek vinden als ik je verkering zou vragen?" En als ze zegt "ja". Dan grap jij "nou, maar goed dat ik het niet gevraagd heb dan haha." En als ze zegt "nee, dat zou ik niet gek vinden" dan kan je er nog alle kanten mee op. En zo loop je geen blauwtje en hoef je ook geen hordes vriendinnen eerst te vragen. (Want meiden kletsen alles door hoor. Dus kan je maar beter even goed nadenk wie je in vertrouwen wilt nemen. Ik ben zelf een meisje maar nu al een mama dus ik weet er alles van haha.)

gewoon vragen: wil je verkering met mij. als je echt niet durft kan je haar mischien met valentijnsdag een kaartje geven waar je het op schrijft.

Vraag eens of ze mee wil naar de film of theater, als ze dat wil vindt ze je misschien wel meer dan gewoon leuk. Klikt het, dan kun je later na je uitstapje vragen of ze verkering met je wil.

Probeer er achter te komen wat ze van je vind. Via een vriend/vriendin bijvoorbeeld. Als dat positief is dan is het al een stuk makkelijker om haar te vragen! ;-)

ik ben ook verliefd op een meisje en ik heb haar meegevraagt met me mee te gaan naar de film op valantijnsdag! zo heb ik dat opgelost, nu zal ik wel zien wat er gaat gebeuren... als je dat doet kan je gelijk zien of je haar wel echt leuk vind, want dat weet ik ook nog niet helemaal zeker xD

Ik zou eerst een beetje uitzoeken of ze ook verliefd op jou is. Bijvoorbeeld door te vragen of ze iemand leuk vind en dan zeggen dat jij wel op iemand verliefd bent. Zij wil vast graag weten op wie jij bent. En dan vertel je haar dat je verliefd op haar bent en kan je vragen of ze verkering wil met je. ( als je het nou niet durft te vertellen, kan je natuurlijk ook een briefje schrijven of een mailtje). Je kan zat leuke dingen doen met een meisje, je kan samen een leuke film gaan kijken, samen in de snackbar wat gaan eten, samen zwemmen, samen schaatsen. Meisjes vinden het ook altijd erg leuk om lieve kaartjes te krijgen of een schattige knuffel met Valentijnsdag. Veel succes!

vraag haar vriendinnen. waarschijnlijk weten zij hetb wel. vaak kan je het ook merken aan een meisje let goed op haar! kus

Vindt eerst haar mobielenummer ergens vandaan. En stuur haar een smsje. Makkelijkste manier... Succes.!

Om een blauwtje te voorkomen zul je uit moeten zoeken of ze jou ook leuk vind. Vraag haar mee naar de Bios, of om naar schooltijd wat leuks te doen(boven genoeg voorbeelden). Pak het rustig aan en als je aan haar ziet dat ze het gezellig en leuk heeft zou je haar kunnen vragen. Succes!

hier paar tips; 1. Doet ze anders bij jou dan bij andere jongens? 2. Zoekt ze oogcontact met je? 3. Bloost ze of word ze verlegen als je haar een compliment geeft? 4. Probeert ze aandacht van je te trekken? Als je hierop een antwoord kan geven, weet je genoeg ;)

En toch moet je je kansen wagen. Als er een spontaan ogenspel is,de ene kijkt de andere in de ogen en dat houdt niet op, dan maaak je zeker een kans tot verdere kennismaking en een begin van interesse voor elkaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100