Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom maken mensen een tv show van hun relatie als ze willen gaan scheiden?

vanavond te zien op nl2

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
741
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeg ik me laats ook al af
http://www.goeievraag.nl/vraag/gaan-mensen-hele-houwen-tv.40975
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik las het vanochtend en dacht dit is toch niet normaal. het stel wat het betreft heeft zelfs 2 kinderen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mensen gaan kijken, daar gaat het om... Het gaat nergens om, alleen de kijkcijfers tellen... Hoe laag kunnen we zinken, door zoiets uit te zenden en dan nog te gaan kijken... Ik hoop dat het snel weer wegebt, want als je het één keer gezien hebt, dan ken je alle volgende afleveringen al...

Het gaat om zien en gezien worden en zij die meedoen denken er beter van te worden, anders deden ze niet mee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kan me voorstellen dat ze er geld voor krijgen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aandacht tekort. Andere redenen kan ik niet bedenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ontzettend veel mensen mediagijl*. Die hebben er alles voor over om op de buis te komen, of het nou positief is of negatief, dat maakt ze niet uit. Dat geldt voor veel BN'ers, maar ook voor niet-BN'ers.
En ook voor BB'ers: kijk naar J.M.Pfaff, de ijdelheid ten top, wie vindt dat in godsnaam interessant?
*En ja, ik weet het, gijl schrijf je met een korte 'ei', maar dan heb je kans dat het censuurmonster toeslaat, vandaar gijl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puur exibitionisme en hebzucht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn altijd mensen die er een slaatje uit willen slaan. Toch denk ik dat het voor die personen ook wel bijdraagt in de verwerking van de scheiding. Ik kan mij zo voorstellen dat je wellicht dingen te horen krijgt, of zelfs dingen zegt, die je 'normaal' niet uit zou hebben gesproken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel om van hun schulden af te komen (als zij ze hebben) Voor niets gaat de zon op !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding