Al verliefd

Ik ben verliefd op iemand en zei is op iemand anders denk ik. Ze doet wel heel aardig tegen mij en kijkt me in de klas ook vaak aan en lacht ook veel naar mij, maar ik heb wel gehoord dat, terwijl zij met vriendinnen praatte, ze verliefd is op iemand anders ( dat is nu ruim een week geleden). Is het dan verstandig om haar mee uit te vragen of niet? Ps ik ben 16 en zij ook. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ja dat is verstandig, want als je dat niet doet, dan kom je er nooit achter, dus meteen doen... Ga ervoor, en weet als je het niet doet, dan valt het allemaal mee met die verliefdheid van jou... Dus ga ervoor, nee heb je al, en ja kun je krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt niet vaak voor maar deze keer zeker 'n +!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jij niet veel plusjes dan, Wijdan?
Wacht niet, als je een oogje nebt op iemand. Ik praat uit ervaring. Op die manier ben ik vroeger ook eens een vriendinnetje misgelopen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon proberen +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, ik heb bij jou steeds gedacht dat je een vrouw was... ;-) +1
jc54
14 jaar geleden
Niet echt dus. Ik klik vaak op de avatar van vragensteller, antwoorder of reagant (heet dat zo?) om hun profiel te bekijken. Dan kan ik ook rekening houden met het antwoord dat ik geef.
Tuurlijk waarom zou je haar niet vragen, misschien zegt ze wel ja.

Maar wees er wel op voorbereid als ze ja zegt dat dit niet gelijk betekend dat ze verliefd is op jou. Maar gewoon een gezellige avond wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn antwoord hierop waag een kans!!
heelveel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wist ze dat jij kon horen dat ze met haar vriendinnen aan het praten was, en wilde ze niet op die manier openlijk toegeven wat ze van je vindt. Of misschien wilde ze je jaloers maken.
Maar wat het ook is, je kan er alleen maar achter komen als je haar mee uit vraagt, dus je moet het gewoon doen!!
Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je haar gehoord over iemand anders hebben want als je geen naam hebt gehoord kan best wel dat ze het over jou heeft dus je weet maar nooit ga er voor Wie niet waagt, wie niet wint.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry maar ik zou je toch adviseren om het niet te doen. Allereerst kan je misschien wel op een discrete manier inlichtingen proberen in te winnen via vrienden van haar maar als jij zeker weet dat ze het over een ander had, en ze daar verliefd op is, moet je jezelf ten eerste de teleurstelling besparen, en ten tweede is het ook niet eerlijk om haar in de war te brengen met jou liefdesverklaring terwijl ze al verliefd is op een ander.

Je kan natuurlijk wel altijd zorgen dat je goede vrienden met haar wordt en haar op die manier de kans geven ook verliefd op jou te worden, dan heb je tenminste wat zekerheid.