Help, mijn oma heeft facebook nu helemaal te pakken en reageert op elk bericht wat ik op facebook plaats, wat nu te doen?

In het begin was het wel leuk maar nu krijg ik dagelijks meerdere meldingen van dat mijn oma op mijn statusupdate heeft gereageerd, hoe kan ik haar subtiel duidelijk maken dat ik dat liever niet heb?

Weet jij het antwoord?

/2500

of zeg het tegen je oma, of laat het eventjes met rust. als je het eerlijk zegt zal ze dit vast wel snappen en als je je er niet druk om maakt, gaat het haar vervelen en is het zo weer over. als je voor oplossing 2 kiest en dit niet werkt, vertel dan alsnog de waarheid!

Je kan bij elk bericht apart aanpassen wie hem te zien krijgen. Ik heb ook wel eens dingen waarvan ik niet wil dat mijn familie ze ziet. Als je een status wilt plaatsen dan zie je links naast de knop plaatsten staan voor wie het zichtbaar is. Klik daarop en ga dan naar aanpassen. Dan staat eronder 'verbergen voor' Hier kun je dan de naam van je oma (of ander persoon) neerzetten. Vergeet daarna ook niet om op 'wijzigingen opslaan' te klikken. En natuurlijk ook niet vergeten je oma er weer uit te halen als je het wel leuk vindt dat ze ergens op reageert :3

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100