Is het oké voor mijn vriend om ineens vrienden te worden met een oude ex?

Ik heb een vraag aan de mannen, omdat zij me denk het beste kunnen helpen. Het zit zo: ik heb nu ongeveer 2,5 jaar een relatie met een hele leuke jongen. Het is alleen een keer uitgegaan omdat ik even met mezelf in de knoop zat wat even opgelost moest worden. In die tijd heeft ie een keer afgesproken met een oude ex en dat hebben ze nu vaker gedaan. Nu ben ik weer samen met mijn vriend en alles gaat echt super goed en leuk. We hebben veel plannen samen en we vinden elkaar heel erg lief en leuk. Alleen dat hij die ex ziet ligt me wel een beetje dwars. Ze hebben maar een relatie van 2 maanden gehad ongeveer 3 jaar geleden, dat maakt me opzich niet zoveel uit, maar dat ze ook seks hebben gehad met elkaar net voor mij. Ik vertrouw mijn vriend wel en het feit dat hij mij de tijd gaf om aan mezelf te werken en niet weer terug ging naar haar zegt ook wel weer wat. Wat denken jullie: moet ik hier maar niet zo moeilijk over denken en het maar accepteren dat hij vrienden is met zijn ex?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100