Mijn schoonfamilie heeft mijn huwelijk verknalt en mijn toekomst met mijn man....

Mijn man en ik leerden elkaar in 2009 kennen. In het begin was het goed met mijn schoonfamilie.
Zijn vader was pas hertrouwd en zijn moeder is bij haar broer en moeder gaan wonen.
Deze mensen zijn in de 60.
Met kerst was het de eerste keer raak, mijn ouders waren moet welkom.
Dus ik heb gezegd, dan kom ik niet.
Lang verhaal.
Elk jaar weer met van alles .... Zijn moeders kant familie is 1 grote kliek. Alleen Hun familie.
In Aug 2011 zijn wij getrouwd.
Er was teveel gebeurd en zijn moeder kon er niet tegen de nieuwe vrouw van haar ex te zien.
(snap ik wel)
Maar ze is tot veel in staat en ik laat niet mijn huwelijksdag verpesten.
Wel gebeurd dus en sindsdien zie ik ze niet meer.
Ik ben voor alles en mog wat uitgemaakt en mijn ouders ook.
Mijn man hiud veel van mij, maar soms vraag ik het mij af eerlijk gezegd.
Hij staat ze mannetje maar bij zijn familie is hij een mak lammetje en zegt niks.

Mijn vraag:
Hoe zouden andere mannen hiermee omgaan?
Evenegoed voor hun familie kiezen en het zolaten of voor hun pasgetrouwde vrouw kiezen?

Het is lastig om een beeld te schetsen, er ia zoveel gebeurd en gezegd.
1 ding....ik ben veel pijn gedaan en mijn dromen zijn aan diggelen voorlopig.
Hij heeft even geen contact gehad met ze maar day duurde maar even. Toen wilde hij ze moeder weer zien.

Ligt het nou aan mij dat ik denk dat het normaal is om voor je vrouw te kiezen na zoveel ellende die ze aangericht hebben of zie ik dat totaal verkeerd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat 'normaal' is, is voor iedereen verschillend. Het belangrijkste lijkt mij dat goed met je man gaat kijken wat is er aan de hand? Wat zijn de mogelijkheden? En hoe kunnen we het dragelijk maken voor iedereen? Dat lijkt mij het belangrijkste, dat jullie het samen eens worden. Daarna zou je kunnen gaan kijken of er gesprekken mogelijk zijn. Waarschijnlijk zal er van alle partijen water bij de wijn moeten omdat je er anders niet komt. Hard gezegd; als jij/jullie bovenstaand niet willen/kunnen doen wordt het niks. En loopt het vroeg of laat verkeerd. Als je dit draagbaar wil maken voor iedereen zal je er veel tijd in moeten investeren, maar als jij samen met je man op een lijn zit, ben je al over de helft en neemt dat niemand jullie meer af!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100