Ik weet niet of ik echt verliefd ben, maar toch een relatie?

Ik heb 4 maanden geleden een jongen leren kennen. Hij vond mij meteen heel erg leuk en we zijn sinds 2 maanden beginnen daten. Ik had in het begin al twijfels of ik hem echt leuk vond. Het ene moment voelde ik me superverliefd, het andere had ik het gevoel dat ik meer vriendschap wou. Na de vierde date (een week geleden) hebben we gekust. Ik had op dat moment naar mijn gevoel gehandeld en toen voelde het goed. Maar nu zijn we min of meer samen en begin ik weer te twijfelen. Hij is echt een hele lieve jongen en we kunnen ook goed praten met elkaar, en we passen qua karakter ook bij elkaar. Maar ik twijfel steeds over mijn gevoelens. Ik durf er met hem niet over praten omdat ik weet hoe gek hij is van mij en ik hem niet wil kwetsen. Dit zal namelijk zijn eerste relatie zijn. Ik wil hier graag mee doorgaan maar soms heb ik het gevoel dat ik dit meer voor hem en onze omgeving doe dan voor mezelf. Mijn vrienden zeggen immers allemaal dat ik supergoed bij hem pas en hiermee door moet gaan. Ik heb nu dus een beetje het gevoel 'vast' te zitten in deze situatie: ik durf hem niet de waarheid te vertellen, maar misschien is het toch beter als we even rustig aan doen, maar dan ben ik weer bang wat de omgeving gaat zeggen. Ik heb namelijk nog tegen bijna niemand over mijn twijfels gesproken, dus zij denken waarschijnlijk dat ik me net zo aangetrokken voel tegenover hem. Maar ik weet het zelf eerlijk gezegd niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100