Ik weet niet meer wat te doen graag jou advies.

Hallo,
ik zit al een tijdje te tobben en weet niet meer wat ik moet denken
Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht nadat ik 7 maanden bij hem in het ouderlijk huis heb samen gewoond, nu merk ik dat onze relatie niet meer is zoals het was we houden veel van elkaar maar het lijkt erop dat ik de kar moet trekken in onze relatie betreft initiatief nemen en praktische zaken regelen, hij denkt zelf zelden aan iets,

Ook maakt hij niet meer tijd voor ons vrij, hij zit liever bij zijn vader beneden of bij zijn oom, en als we samen zijn dan is hij nooit compleet met ons bezig maar ondertussen met spelletjes op zijn telefoon of PlayStation of iets dergelijks als ik dan hem hiermee confronteer dan voelt hij zich schuldig en haalt een bosje rozen en de belofte om zelf ook meer dingen te regelen en meer tijd aan ons te besteden, toch doet hij dit niet. Nu was hij vandaag jarig maar zijn we toch gaan klussen in het nieuwe huis met zijn ouders erbij en heb ik misschien 3 zinnen met hem gewisseld ondanks dat we in een ruimte van 40 m² zaten, en ook toen ik hem vroeg aan t einde van de dag om met mij mee te rijden liet hij mij liever alleen en reed met zijn vader mee. Tevens negeerde hij me toen ik on zijn hulp bij het klussen vroeg omdat hij liever een Lego poppetje in mekaar aan het bouwen was

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100