waarom blijft een man ontkennen dat hij vreemd is gegaan,terwijl het eigelijk overduidelijk is?

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik heb de sms jes gelezen wat hij gestuurd heeft aan die meid , toen ik haar confronteerde ,heb ik haar gsm snel gepakt (zelfs dat hij die sms jes gestuurd heeft blijft hij ontkennen!!) die sms jes gingen trouwens niet over koetjes en kalfjes..
verder moest hij de laatste tijd heel veel overwerken ,dit heb ik nagvraagd bij zijn baas ,en hij was niet op zijn werk al die keren!dus is toch overduidelijk dan toch?zolang hij het niet toegeeft heeft hij in mijn ogen geen spijt,wil het hem wel vergeven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Schaamte, zich betrapt voelen, bang voor huidige relatie en de vraag blijft natuurlijk ook of het werkelijk zo is. Voor die overduidelijkheid heb je echt sluitende bewijzen nodig. Het beste bewijs is dat deze man zelf toegeeft als het werkelijk is gebeurt.

wat voor de een "overduidelijk" is, is dat voor de ander niet! als je bedoelt dat je bewijs hebt, dat is pas duidelijk! het gaat om de grens, wat is vreemdgaan precies ! Toegevoegd na 4 uur: toevoeging van vs: "verder moest hij de laatste tijd heel veel overwerken ,dit heb ik na gevraagd bij zijn baas ,en hij was niet op zijn werk al die keren! dus is toch overduidelijk dan toch? zolang hij het niet toegeeft heeft hij in mijn ogen geen spijt,wil het hem wel vergeven." je hebt bewijs van zijn baas, dat hij niet werkte op die dagen/tijden. dus zodra hij het wel toegeeft, heeft hij spijt ? dat is een verkeerde aanname. hij zal het toegeven op het moment dat hij er niet meer onderuit kan. maar dat betekent helemaal niet dat iemand spijt heeft. echt niet. en of je hem wilt vergeven? is dat afhankelijk van zijn spijt of van zijn niet meer ontkennen, dus toegeven ? daar zou ik nog eens diep over nadenken. iemand die vreemd gaat, betrapt wordt op leugens (baas / niet overwerken), uiteindelijk toegeeft (misschien komt dat nog), diegene wil jij wel vergeven? om je relatie te redden/omdat je van hem houdt, ik help het je hopen dat vergeving de relatie redt!

Overduidelijk is geen zekerheid ; zolang je geen bewijzen hebt, kan hij prima ontkennen. Bewijs het maar eens, letterlijk. Ook kan het natuurlijk prima zijn dat wat er eventueel gebeurd is, in zijn ogen geen overspel was. Dat heb je tenslotte ook in gradaties. Een nachtje doorhalen en bij de verkeerde in bed belanden is ook wel iets anders dan een jarenlange tweede relatie, natuurlijk. Wellicht zijn er meer redenen denkbaar waarom een man zou moeten blijven liegen over een bepaald feit - waarbij hier nog niet bewezen is dat het ook daadwerkelijk is geschiedt - aar dit zijn de meest voor de hand liggende.

Hij wil jou niet kwijt raken.En haar wil die misschien gewoon voor even.Dat kan ook.Soms moet je het gewoon laten zitten,als je toch geen bewijs hebt.Want soms denk je zeker te zijn van je gedachten,terwijl dat helemaal niet waar is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100