Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Uit de ervaringen in mijn kennissenkring heeft de man eerder een vrouw nodig,dan de vrouw een man.Van de vrijgezelle vrouwen die ik ken heeft niemand echt behoefde aan een partner,terwijl de mannen naarstig op zoek zijn om niet alleen achter te blijven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Beiden kunnen niet zonder elkaar, immers wil ieder zich voortplanten; dat zit in onze revolutieproces..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk geen van beiden ,het moet een aanvulling zijn in je leven ,en daarnaast is het prettig om onafhankelijk te zijn . Naast je relatie . Als je een fijne partner naast je hebt staan is het een verrijking. Is er geen sprake van dat je een man of een vrouw nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is vullen zij elkaar aan. De vrouw is niets zonder man en de man is niets zonder vrouw. (In een goed huwelijk dus)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan sommige mannen kunnen niks alleen en sommige vrouwen kunnen niks alleen.

Heeft ook te maken met hoe je zelf in het leven staat en wat je ervan verwacht. Dus niet of je vrouw of man bent die de ander nodig heeft.

Ik zou het ook niet zozeer nodig hebben willen noemen, maar vind het wel prettig als de relatie in evenwicht is en niet altijd dezelfde het initiatief moet nemen om bepaalde zaken uit te voeren. Dus we hebben elkaar nodig en soms ook niet; wel zo prettig naar mijn idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SOMMIGE mensen hebben een partner in het leven als maatje nodig, SOMMIGEN gaan liever alleen.

Als je als man een kindje op de wereld wilt zetten, dan kun je jouw zaad inleveren bij de spermabank en als je als vrouw een kindje wilt hebben dan zijn er vele manieren.

Niemand heeft iemand nodig, je kunt uitstekend alleen verder. Het is maar wat je kiest.

Maar om het wel even duidelijk te stellen: ieder verschil tussen de waardering van een man en van een vrouw berust op onzinnige vooroordelen afkomstig uit de religie.: eva die de appel aan adam aanbod en daarmee de erfzonde over de mensheid bracht moet toch wel een verderfelijk wezen zijn en op zijn minst een fout van de schepping. Er zijn bovendien geen vaste rolpatronen. Er zijn wellicht wel evenveel dominante vrouwen als dominante manen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
later andersom lijkt me beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Enzoenzo;

Iemand zei ooit 'A woman needs a man like a fish needs a bicycle', dus ik denk eerder andersom. Sinds de uitvinding van de IVF heeft een vrouw in principe nergens een man meer voor nodig, enkel een paar zaadcellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben elkaar nodig, of we dat nou willen of niet.
Als er geen mannen meer zijn sterven de vrouwen ook snel uit en/of andersom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben elkaar even hard nodig, een yin heeft een yang nodig, een plus een min, een hard een zacht, een voor een na, een warm een koud, het is een tegendeel en kan niet zonder de ander...

Alleen samen kan er gepropageerd worden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen kunnen meestal wel alleen... ze hebben maar even een man nodig, verder kunnen ze het zelf toch beter... dan wordt het kind wel zonder vader opgevoed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan voor moeders nog altijd moeilijk zijn om in hun eentje één of meer kinderen op te voeden hoor.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding