als je partner (vrouw ) binnen je relatie veel chat en e-mailt met anderen, wat doet dat met je en wat doe je dan?

je hebt je onvrede en bezorgdheid al besproken met je partner, maar je partner verteld dat het maar is voor socialisatie. en dat de contacten maar fantasieën zij..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15K

Het beste antwoord

In het je afgewezen voelen, zit meteen het antwoord op jou vraag, die je terug moet koppelen naar jezelf terug.
Wees dankbaar dat zij jou naar iets in jezelf terugverwijst.., en ga niet in het "kleine" denken zitten.
Je kunt je ook afvragen: Waar wijs ik mezelf nog af......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dat is een moeilijke situatie. Heb het zelf meegemaakt en het kan je je relatie kosten. Open- en eerlijkheid is het allerbelangrijkst in een relatie. Als dat er niet is, is het einde in zicht.
Blijf in gesprek, dat is het belangrijks. Vraag of je mee mag kijken bij het chatten/contacten via internet zodat je gerustgesteld kunt worden. Ik was uiteindelijk zo gekwetst in mijn gevoelens dat ik een keylogger installeerde op de pc... heel gemeen, maar achteraf zeer terecht. Het is pijnlijk en moeilijk als je je partner niet kunt vertrouwen. Het vertrouwen kan alleen komen als je zekerheid hebt, en zolang die zekerheid niet gegeven kan worden is en blijft het moeilijk.
Als er echt vermoedens zijn dat de partner niet eerlijk is tegen je en contacten aangaat die de relatie kunnen beschadigen, dan moet er iets gebeuren. Gevoelens uitspreken en samen gaan werken aan de relatie.

Het ligt er natuurlijk wel aan met wie ze mailt en chat... het kan naar buren of familie zijn. Nogmaals: alleen als het de relatie zou kunnen beschadigen is het zeer zinvol om met elkaar te praten en dat stop te zetten.

Begin bij de basis... de basis is vertrouwen: dat is er al niet. Ga daar eerst aan werken, samen, met elkaar.
Zoek daar desnoods hulp bij als het samen niet lukt, maar laat je relatie niet verknallen door iets wat misschien niet nodig is of niet zo is bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou haar inde gaten kunnen blijven houden dan weet je zeker dat je relatie naar de knoppen gaat of haar gewoon haar gang kunnen laten gaan.
Zou je een foto van haar bij kunnen sluiten bij de vraag? Ik kan je dan een beter advies geven want ik doe aan readings
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals altijd geen mensen anoniem minnentjes zonder reactie te geven. Ik geef geen minnetje, maar wil wel zeggen dat hij geen foto op deze site moet plaatsen (als zij daar achter komt kost dat ook je relatie) en readings via een computerfoto lijkt me helemaal sterk. Dat je aan een echte foto nog wat zou kunnen voelen zou kunnen, al geloof ik daar ook niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks pokemon, jij bent tenminste niet zo sneaky en kortzichtig, daar heb ik wel waardering voor, dan kan ik overigens niet zeggen over de andere mensen die een min geven zonder toelichting. Je kan overigens best een reading doen van iemand met een computerfoto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
smartsass, kun je van mijn man een reading doen, want volgens mij schaakt die online met een knappe vrouw? Wat kost dat? foto volgt via pb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag er geen geld voor, dat is voor oplichters, kan je me een link geven naar de foto?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk hier volgt de link:
http://temple3.files.wordpress.com/2008/06/bill_clinton_yeahihitit.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja heel duidelijk een bedrieger, volgens mij speelt ie zelfs nog vals tijdens het online schaken. Ik zou zeggen, vraag de echtscheiding maar vast aan.
Je moet duidelijk krijgen hoe belangrijk het voor de ander z'n geluk is. En hoe zwaar het op jouw geluk rust.

Je moet elkaar wel laten leven, maar als het leven van de ander dusdanig ingericht is dat je er ongelukkig van wordt, moet je zeggen dat je er niet mee kan leven. De ander heeft vervolgens de kans te kiezen, haar manier van leven aanpassen of niet. Maar het is belangrijk dat het haar keuze is, niet opgelegd.

Je kunt alleen verder als jullie er allebei volledig achter staan, hoe jullie allebei je leven inrichten. Blijf dus bij jezelf, vertel jouw keuzes en gevoelens. Maar stuur de ander niet, nog niet een heel klein beetje. Je bent pas echt blij als die ander, vol uit zichzelf, voor jou kiest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er een reden is dat je partner de hele tijd met anderen chat en emailt.
Daarmee zeg ik niet dat je relatie ten einde is, maar wat ik wel wil zeggen is het volgende: als iemand 'vreemd gaat' dan ligt de fout niet per definitie bij degene die vreemd gaat. In een relatie moet je het samen oplossen, en blijkbaar is dat niet goed.

Dat geldt hier dus ook: blijkbaar is de hoeveelheid aandacht die ze krijgt, onvoldoende. Of is op een andere manier haar leven niet compleet genoeg, en wordt gezocht naar een andere uitlaatklep of een andere wending in het leven. Hoe dan ook: ga niet praten dat ze dat niet meer mag doen, maar zorg dat ze geen behoefte heeft om dat te doen.
Dan doe je het goed.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is het +1
Dat ligt eraan met wie je partner chat, en hoe vaak.
Ik zou het een teken vinden van ontevredenheid in aandacht.
Partner zoekt w.s op deze manier elders aandacht.

Aangezien je het hebt over fantasieen, gaan de contacten waarschijnlijk wel wat verder.
Als jij dit niet vind kunnen, dan moet je het nogmaals bespreken, hecht je partner waarde aan jouw mening en gevoelens dan moet het bespreekbaar zijn.

In ieder geval als de een continu achter de pc zit, is dat niet goed voor de band lijkt mij, succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jouw partner op deze manier contacten onderhoudt dan denk ik dat jij je daar niet goed bij voelt.
Je vernederd voelt en geen vertrouwen meer hebt in deze dame.
Het hoeft niet direct verontrustend te zijn maar is ze misschien even de weg kwijt
Als zij dit als normaal en onschuldig ziet dan ga ik toch wel twijfelen aan liefde voor jouw.
Ik zou zeggen, open gesprek met elkaar. Afspraken maken.
En anders trek je conclusies. !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevaarlijke situatie.
het lijkt er op dat je uit de picture begint te raken (of al bent).
Daar moet je dus echt acuut mee aan de slag als je de relatie wilt behouden.
Laat meer van je (interessante kanten) zien.
GEEF AANDACHT, versier je vrouw opnieuw, neem haar mee uit naar een romantische plaats waar geen computers zijn.
Zorg dat ze haar mobiel vergeet (letterlijk en figuurlijk).
Interesseert het je niet meer dan ben je over het point of no return.
Zolang je je erdoor geraakt voelt, ga ervoor.
VEEL SUCCES.

Oh ja, misschien een beetje gemeen, maar computers en internetverbindingen kunnen weleens uitvallen.
Dat kan verschillende, niet altijd duidelijke oorzaken hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan gaat ze vreemd... Waarom doet ze dat... Waarschijnlijk omdat dát meer leeft dan de relatie... Dus maak je relatie weer levend, dan heeft ze geen tijd om dat allemaal te gaan doen, dat mailen en chatten... Dan wil ze liever bij jou zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
God oh god, want zijn sommigen wantrouwige eikels hier op deze site. Wees eens wat volwassen en erken de privacy van je partner en je kinderen. Verwerpelijke jaloerse mentaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik voel me eenzaam en ik zou doen ummm o ja ik zou zeggen of de helle jaar 8 uur mailen of ik eruit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het feit dat je je onvrede en bezorgdheid al hebt uitgesproken, en dat daar zo'n lauwe reactie op komt.... dat zegt mij genoeg.

Ik zou het niet pikken om op die manier emotioneel aan de kant gezet te worden.
Socialiseren kan mijn partner in EERSTE plaats met mij, daarna met vrienden en buren. Als ik mij genegeerd voel en daar komt geen reactie op, ben ik weg.

Fantasieën beleven doe je ook met je partner. Niet online. Dat getuigt van gebrek aan inzet, inzicht, en respect voor jou.

Dat het "maar" is voor socialisatie... en waar ben jij in dat plaatje? Doet het haar niks dat je je zo voelt?

bah. ik word er boos van! Laat die dame zich eens gauw realiseren wie er belangrijk is voor haar. Anders mag ze trouwen met internet, ...samenleven met internet,... kinderen krijgen met internet...