Wanneer ga je van iemand houden?

Hoe kan het dat je van de ene persoon gaat houden, en van de ander niet, al kies je daar zelf niet zo zeer voor?

Hoe komt het dat je 'opeens' van iemand gaat houden, hoe groeit zoiets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je gaat van iemand houden als jij je ermee verbindt...
Je gaat van een dier houden als jij je ermee verbindt...
Je gaat van iets houden als jij je ermee verbindt...

de verbinding is liefde...

Het groeit niet, het is er opeens of het is er niet... Liefde en groeien gaat niet samen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt verliefd op iemand worden en het houden van kan daaruit langzaam ontstaan.
Een verrijking van het verliefd zijn, die zich langzaam ontwikkelt naar een hoger ander nivo.
Hoe het groeit kan zoveel oorzaken hebben. Iemand die gevoelsmatig heel erg bij je past in combinatie met andere eigenschappen.
Ik denk dat het niet helemaal te beredeneren is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je kontstant een lekker gevoel bij iemand krijgt om wat die persoon zegt , hoe die zich gedraagt.Dat je zijn of haar mindere kanten ook kunt accepteren.Intimiteiten kunt delen.Je kunt van vele mensen houden op andere manieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is per persoon verschillend. Wat is houden van, en wanneer ervaar je dat zo? Tegewoordig roepen alle meisjes van twaalf dat ze van elkaar houden, maar houden van is geen vastgesteld gevoel! Je houdt pas van iemand als je dat voor jezelf hebt besloten...
Voor de een is dat na een dag, voor de ander na 10 jaar...