ik heb nu 11 maand een relatie. alleen sinds een maand of 3 twijfel ik erg, wat moet ik nu doen?

we hebben van elkaar de ouders nog niet gezien/kennisgemaakt. zij heeft haar ouders nog niet verteld dat wij een relatie hebben, als ik vraag waarom dan krijg ik of geen antwoord of een half antwoord. Ze heeft me van de week verteld dat ze twijveld niet over ons maar over zichzelf. als ik dan vervolgens vraag waarover ze twijveld dan antwoord ze niet. ik weet dat ze dingen heeft meegemaakt met haar ex vriend en dat hoef ik echt niet allemaal te weten. wat ik graag weten wil van haar is waarom ze twijveld. als anderen haar vragen hoe het met onze relatie gaat of we een relatie hebben dan geeft ze een vraag antwoord. mee gaan naar feestjes of ergens op bezoek gaan wil ze niet graag. mijn vraag aan haar is dan waarom niet en zegt ze ik heb niet veel zin. en op andere vragen van mij aan haar antwoord ze met komt wel vertel ik nog wel een keer. maar na 11 maand relatie wil ik wel graag antwoorden en met haar ouders kennismaken. ze is een echte binnenvetter en praat niet snel. ik begin nu aan onze relatie te twijfelen ik hou van haar al zegt dat dat niet tegen mij dat ze van me houd. reden wat zij mij daarvoor gaf was dat ze dat te vaak tegen haar ex vriend heeft gezegd en dat ze dat nu liever nog niet tegen me zegt. ik ben eigenlijk de wanhoop nabij. ik wil graag met haar daar over praten maar weet niet goed hoe ik moet beginnen. en niet meteen de relatie beëindigen haar eerst de kans geven om te praten. wat moet ik doen in deze situatie? wie kan me helpen of raad geven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit voelt absoluut niet goed aan . Waarschijnlijk is ze niet zeker of jullie wel bij elkaar passen, want anders had ze jou allang aan haar ouders voorgesteld. Die verhalen over haar ex-vriend...zie ik meer als ontvluchten van de echte waarheid hoor. Ik wens je sterkte !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100