Hoe geef je mannen een goed gevoel?

zonder over te komen als een slijmbal...

Weet jij het antwoord?

/2500

Lekker jezelf zijn. En eens iets leuks voor die man te doen. Lekker etentje maken of hem eens verrassen met iets wat hij leuk vind.

Ik weet niet of ik voor 'mannen' mag spreken, maar ik krijg een goed gevoel bij een vrouw (daar gaat het om neem ik aan?) die zich openhartig opstelt en mij accepteert zoals ik ben. Dan accepteer ik haar zoals zij is, en misschien gaan we elkaar dan aardig vinden....

Door duidelijke tekenen van respect te tonen. Door de moeite te doen om hem écht te begrijpen. Door naar hem te luisteren en door zijn manier van redeneren te willen bevatten. Door doelgerichte vragen te stellen vanuit oprechte interesse. Door hem vooral man te laten zijn zoals hij het zelf wil zijn en geen nieuwetijds-labels (zoals oa nieuwe man) aan hem te linken. Door hem de vrijheid te geven om ook eens alleen op stap te gaan en/of door quality time voor zichzelf te gunnen. Door zijn keuzes te aanvaarden en vragen te stellen als je ze niet begrijpt in plaats van direct kritiek te uiten. Door waardering te tonen voor hetgeen hij naar jouw normen 'goed' doet en door begrip te tonen als hij er naar jouw normen niks van bakt. Door datgene wat jou eventueel irriteert op een humoristische wijze aan te kaarten. Door als vrouw beminnelijk vrouwelijk te blijven zonder jezelf te verloochenen. Door welgemeende complimenten te geven. Door hem spontaan je eigen 'zwakke' kantjes aan te kaarten en vervolgens aan te geven dat je ze in eenieders belang wenst bij te schaven... en er dan ook effectief werk van maken. Door gewoon eerlijk te zijn over heel de lijn. Door hem te vragen waarmee je hem een plezier kan doen. Door de aan hem gedane beloftes na te komen. Door van harte te Glimlachen. Door speels te knipogen ;-) enzovoort... enzovoort... Succes ermee!

Je hoeft mannen niet anders te behandelen als vrouwen als het om het geven van een goed gevoel gaat. Het ligt ook aan de de situatie op dat moment van hoe je moet reageren. De situatie staat hier niet vermeld dus dat kunnen we niet beoordelen. Behandel altijd iemand (man of vrouw, volwassen of kind) altijd zoals je zelf behandeld dient te worden, behandel ze niet als een kind, altijd eerlijk blijven, geef ze op zijn tijd een ccomplimentje als het op dat moment nodig is om maar wat voorbeelden te noemen.

Wees lief en eerlijk, geef af en toe een compliment. Laat blijken dat je blij bent dat hij er is, om WIE hij is.

Niet liegen tegen je man is een handig iets. Want net als vrouwen willen niet dat hen liegt want dan lijkt het of je dingen achterhoud.

Het begint altijd bij jou. Je kunt nooit een ander een goed gevoel geven, als jij niet van jezelf houdt. Hoe moet je beginnen? Lees boeken als: 'De genezende factor' isbn 90-5825-002-4 Het is gemakkelijker dan het lijkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100