Moet ik weer achter mijn vader aanlopen? Zie beschrijving.

Mijn vader heeft mij en mijn zusje 7 jaar geleden achter gelaten bij m'n moeder.. Mijn moeder moest alleen voor ons zorgen, ik had ook nog 2 oudere zussen die van een andere vader was, mijn moeder moest dus voor 4 kinderen zorgen, alleen! 7 jaar lang ben ik achter mijn vader gegaan, overal had ik hem gezocht, ik wilde er wat aan doen, aan dat gemis wat ik voelde.. Ik zocht hem & uiteindelijk vond ik hem zo'n 2 maanden terug.. Ik heb met hem zitten praten via msn en op een chatsite.. Dat hielden we een maand vol. Ineens hoorde ik niks meer van hem en liet hem weten dat ik graag weer wat van hem wilde horen. Ik kreeg geen antwoord... En ineens zag ik dat hij z'n chat had verwijderd op die site en dat z'n msn niet meer geldig was... Ik voel me er echt verschrikkelijk over, ook omdat ik hem eindelijk terug had en hij zo enthousiast erover was dat hij mij en m'n zusje weer terug had. Ik weet niet wat ik nu moet doen, moet ik hem weer gaan zoeken? Moet ik weer achter hem aan? Of moet ik hem maar vergeten........?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100