Hoe vertel ik m'n ouders over iemand die ik leuk vind?

hoi :)
Ik vind al best lang een meisje leuk, ik ben zelf 13 en zei ook. Ze is in maanden wel wat ouder maar dat doet er niet toe.
Ik heb met haar afgesproken wat leuks te gaan doen in de kerstvakantie; schaatsen in het plaatselijke schaatsbaantje en ze komt bij mij een film kijken (op mn laptop, staat op mn kamer).
Schaatsen hoeven ze niet te weten, ik zeg gewoon dat ik met wat vrienden ga schaatsen :) alleen iemand naar je kamer smokkelen en dan 2 uur een film gaan kijken is misschien wat moeilijker te verbergen...
heb nog nooit ieder 'n vriendin gehad. Nu ist zo dat ik erg veel met dr msn, sms en in de klas weet ook iedereen dat er wat is tussen ons.. mn ouders hebben nog geen idee en weten van niets. Hoe moet ik het aan ze vertellen? mn vader werkt heel de dag en is niet zo vaak thuis. Als mn ouders thuis zijn computeren (werken op de pc) ze vaak. Savonds kijken ze een film en dan heb ik nog 2 broertjes van 10 en 11 waardoor het zo raar overkomt tijdens het eten te vertellen..
iemand een idee hoe ik ze vertel dat er iemand komt in de kerstvakantie? dat het misschien m'n vriendin word?

grt

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100