Elke keer als ik een vaste vriend heb loopt ik vast, wat kan ik hier aan doen?

de laatste twee keer dat ik een vriend heb gehad, en ik die gene heel erg leuk vind. maar zodra ik iets met die gene krijg trek ik me heel erg terug. ga ik twijfelen of ik die gene wel echt leuk vind. wat er dat voor zorgt dat, dat ook zo is.

ook weet ik niet goed hoe ik me moet gedragen in de beurt van jongens die ik echt heel erg leuk vind.

ik wil gewoon niet nog een keer een relatie verpesten, omdat ik niet weet hoe ik me moet gedragen.

heeft iemand tips voor me??

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat maak jou gelukkig??? Dat is de vraag die jezelf moet stellen.... Je zeg dat je jezelf terugtrek.... Dat maak vaak niet gelukkig behalve bij kluizenaren... Misschien ben je niet klaar voor een vaste relatie of heb je bindingangst ( aangezien je jezelf terug trek). Ga eens bij jezelf rade wat je echt wil!!! Dat is echt lastig om te doen maar je heb er later wel baat bij!!! Bij mezelf ben ik echt duidelijk tot de conclusie gekomen dat alleen voor mij het beste is!! Succes:)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100