wat moet ik doen???

HELP!!! ik ben er net achter gekomen dat ik hopeloos verliefd ben op een vriend van mijn broer. al een tijdje dwaalde hij door mijn hoofd laat is zeggen ongeveer een half jaar. maar nu ga ik ook al over hem dromen, als ik hem zie( 2 keer per week) durf ik hem niet aan te kijken en niks te zeggen. hij is 5 jaar ouder dan mij, ik ken hem al mijn hele leven, maar heb nog nooit zo over hem gedacht. ik weet niet meer wat ik moet doen, ik weet namelijk bijna zeker dat hij niet zo over mij denkt. want hij schenkt mij ook niet echt aandacht... ik weet het echt niet meer..
xx wanhopige

Weet jij het antwoord?

/2500

Sja, dat hij je geen aandacht geeft wil niet zeggen dat hij niets voor je voelt, tenslotte voel jij wat voor hem maar geeft hem ook geen aandacht zeg jij zelf. Jij bent te verlegen om hem te benaderen, waarom zou hij niet verlegen kunnen zijn? Als je het echt niet meer trekt kun je de stoute schoenen eens aantrekken en een praatje met hem maken, breek het ijs, dat is de enige manier om erachter te komen..... Succes

Wat je moet doen hangt ervan af wat jij wilt. Maar je moet wel rekening houden met een paar dingen: -wat jou je broer ervan vinden als jij een relatie begint met die jongen? - zou die jongen jou net zo leuk vinden als hij jou? - wil je wel echt iets met hem, is het niet goed zoals het is, gewoon dromen en als je hem ziet je goed voelen? Op zich is 5 jaar niet zo veel, maar het hangt er natuurlijk heel erg vanaf hoe oud je bent. Maar laat leeftijd in de eerste plaats geen te grote speling hebben in het hele gedoe. Maar jij kent hem al je hele leven, hij kent jou al vanaf dat hij 5 is. Je ziet hem elke week 2 keer. Dit schept volgens mij ook wel een band tussen jullie, maar verliefd worden na zoveel tijd op iemand die je best goed kent is toch wel lastig en als je dan uit elkaar gaat (stel dat het wat wordt kan dat namelijk ook nog..) dan kan het zijn dat jullie contact alleen maar slechter wordt. Dus als je de dingen allemaal op een rijtje zet en je bedenkt dat liefdes op jonge leeftijd meestal niet heel lang duren (meestal!!!) moet je denk ik vooral je eigen conclusie eruit trekken, daar kan ik je niet heel veel bij helpen (vooral omdat ik je niet ken/leeftijd niet weet/hem niet ken enz..) Maar als ik jou was zou ik gewoon (nou ja, klinkt heel makkelijk, wat het niet is) normaal contact met hem houden, als hij bij jullie is gewoon gezellig meedoen met je broer en hem en dromen over hem kan geen kwaad toch?? ;) Als je nog wat kwijt wilt of vragen hebt kan je me natuurlijk altijd een berichtje sturen (: Succes ermee Xx

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100