een man wie is 20 jaar ouder en verliefd op mij..wat moet ik doen?

toen heb ik mijn gevoel eindelijk aan hem gegeven hij speel met mij..wat moet ik doen ..ik voelt me slecht en gebruikt...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als een man met jouw gevoelens speelt..en jouw dus het gevoel geeft misbruikt te worden..KÀN die man niet verliefd op jou zijn. En nu praat ik nog niet eens over het gigantische verschil in leeftijd. Ik zou zeggen..trek die man door..Er is bij hem totaal geen sprake van liefde of verliefdheid.. Wellicht alleen op het lichamelijke gebied..zal hij iets van genegenheid voor jou voelen. Maar laat je daar niet door misleiden. Ik raad je echt aan alle banden met hem te verbreken..en hem aldus uit je leven te bannen. Met hem neer de toekomst gaan..betekent voor jou..vreselijk veel verdriet met ontzettend veel tranen..waarbij je tenslotte toch weer alleen eindigt.. Ook het verschil in leeftijd kan tot grote problemen leiden. Jullie schelen immers een generatie..en jullie leven beide in aparte werelden. Jij wilt uitgaan..hij is moe. Jij wilt moderne muziek op de radio horen..hij vindt dat maar niets enz enz. Krijg wat meer zelfrespect en wat meer gevoel van eigenwaarde en kom tot de slotsom dat hij jou gewoon niet waard is.. Groet, Ton

Dumpen,zo een man verdient jouw niet.

Je gaat jezelf toch niet verlagen. Houd de eer aan jezelf. Want anders krijg je er beslist spijt van.

Zo snel mogenlijk mee kappen. Ik weet niet of je dit antwoord wil horen, maar hij maakt schandelijk misbruik van je. Geen idee hoe oud je ben(ik denk jong) laat je leven niet verpesten door iemand die alleen maar een avontuurtje wil. Weetje als je ,je zo laat behandelen kom je nooit toe aan een normale relatie, dit zal best spannend zijn hoor, maar je blijft altijd op de tweede plaats staan. Is dat wat je wil, daarom zet alles op een rij en moeven met die man. Sterkte.

Je voelt je slecht en gebruikt. Dat betekent dat je onmiddellijk moet stoppen met deze man. Hij is bovendien 20 jaar ouder en jij bent denk ik nog jong dus gebruikt hij je zeker. Je bent niet slecht maar misschien te argeloos geweest. Dus gauw kappen hoor want je intuïtie en gevoel hebben het bij het goede eind. Als deze man iets voor je was zou je je gelukkig moeten voelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100