Hoe laat ik een gevoelloze man merken dat hij me echt heeft gekwetst?

Ik wil het hem echt laten merken, ik wil dat het tot hem doordringt. Maar ik weet niet hoe! Hij geeft niets om mij en heeft me heel slecht behandeld :-(
Nu voel ik me slecht en waardeloos en ik wil het hem duidelijk maken, ik wil dat het echt tot hem doordringt! Hoe kom ik bij zijn gevoel?!! Help! Ik kan het maar niet loslaten!

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik zoek eigenlijk 1 zin ofzo, waardoor hij echt denkt; "K*T".... Is die er dan echt niet???? Kom op jongens, ga los!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Eerlijk gezegd denk ik dat het helemaal geen zin heeft om tegen jou te zeggen dat je het los moet laten. Jij hebt jezelf zó diep laten kwetsen, dat je nu nog maar één ding wilt: wraak. En in jouw geval kan wraak alleen maar bitter zijn, ook al wordt die vaak 'zoet' genoemd. Natuurlijk zijn er genoeg dingen die je zou kunnen zeggen, waarvan hij denk "K*T". Maar ik kan die voor jou niet invullen, ten eerste omdat ik niet weet wat hij geflikt heeft, wat daar allemaal aan vooraf is gegaan, hoe lang jij jezelf al zo laat behandelen, enz. enz. En ten tweede omdat ik het een intrieste zaak vind, dat jij nu een stel wildvreemden op internet gaat vragen om je hierin te helpen. "Kom op jongens, ga los!" ????? Ik zeg "Kom op meid, get a grip!" Toegevoegd na 53 minuten: Laat me raden... jij hebt je laten gebruiken voor het een of ander en hij heeft je een trap nagegeven. En jij denkt serieus dat er nog iets is wat jij nu zou kunnen doen of zeggen, wat hem aan het denken zal zetten. "Natuurlijk zijn er genoeg dingen die je zou kunnen zeggen ..." Dat neem ik terug. Het enige wat jij nu nog kunt doen, is je rug recht houden, schouders naar achteren, neus omhoog, en die loser laten voor wat hij is. Niet meer omkijken en UIT die slachtofferrol kruipen.

Elke energie die je hier in stop lijkt me teveel. Als hij iets voor je voelt dan denk ik dat volkomen negeren het enigste is om echt te laten merken dat hij je gekwetst heeft. Als ik je mag adviseren ga door met je leven en vergeet deze man snel!!!!

Als hij echt gevoelloos is, is dat verspilde energie. Erger nog ; vermoedelijk kwets je jezelf meer met het bedenken hoe je HEM kunt kwetsen, en is hij die energie helemaal niet waard. Loslaten, hem duidelijk laten 'merken' dat hij je volkomen siberisch laat en dat je niet met je laat sollen en lekker doorgaan met je leven. liefst ook nog met een andere man, is het enige signaal dat een heel klein kansje heeft tot hem door te dringen. Dikke kans echter dat het hem totaal ontgaat, als hij echt gevoelloos is. Belangrijker is dat je op zoek gaat naar mensen die je accepteren zoals je bent, en die je WEL waardevol en belangrijk vinden. Voedt de liefde, niet de haat. Van 'wraak' word je uiteindelijk alleen maar zelf het slachtoffer. Je zegt al dat je het niet kunt loslaten, maar dat is dus juist PRECIES wat je moet doen. Hoe moeilijk het ook is. Al het andere zal op hem geen indruk maken, maar ten koste gaan van jou. Je gevoel, je tijd, je energie, alles. Hem dat niet gunnen is het beste dat je voor jezelf kunt doen.

Gewoon negeren! Hoe zieliger jij doet des te meer afstand hij van jou gaat nemen. Werk aan je zelf en wordt krachtiger! Hoe sterker jij bent hoe meer je dan gaat opvallen. Dus verras hem door meer aandacht aan jezelf te besteden.

slimshady, loslaten is afleiding. er even aan denken mag, laat je verdriet toe, je woede alles wat je wilt uiten en eventueel schrijven of tegen een boksbal kwijt wilt noem maar op... neem daar ca. een halfuurtje de tijd voor, en beloon jezelf dan met wat lekkers,. ga dingen doen, waar jij in je gewone doen blij van wordt normaal. Bij voorkeur creatieve dingen als dingen met je handen bewerken, of muziek maken. Zoek je vrienden op, ga eens lekker shoppen, ga uit je bol, doe wat je blij maakt, wat je leuk vindt. Glimlach zoveel mogelijk want dat voelt misschien in eerste instantie nep, maar het gevoel volgt weldra... Na een aantal dagen zijn de scherpe kantjes er vanaf en voel je je beter. Als je alleen woont zoek dan geen contact met hem, en zet je telefoon uit desnoods. Woomn je met hem samen zoek dan de eenzaamheid op of logeer even een weekje bij iemand of in een hotel... Iemand die objectief is en jou niet kan beinvloeden, want je moet echt even tot jezelf komen. Dan komen namelijk de beste antwoorden tot je, en lost ook dit zich op. Loslaten id dus wel wat beter is nu. En niet elke vent die slaat blijft slaan, maar je verdient beter. De meesten die hun handjes los hebben zitten zullen dat blijven doen. Werk aan jezelf want jij triggeert dat ook bij hem door je eigen gedrag, dus kijk eens een poosje kritisch naar hem en jezelf. Hoe kan het dat dit gebeurt?> wat gaat eraan vooraf?

Ik zou zo,n asbak van een gozer geen blik meer waardig keuren. Verspilde energie.

Eigenlijk is alles wat je moet zeggen niks ! Ik weet niet wat de persoon van je is en wat er is gebeurd maar ik zou veel lol Hebben met anderen en als hij dat ziet en als jij dan bij hem bent en dan zeg je niks weet hij dat je zo niet bent maar wel zo als bij je vrienden . dus gaat hij nadenken en die stilte is net nodig om hem te laten denken ;)

Als dat kon was het je al wel gelukt. Wat je probleem is, is dat je hem nog steeds wil raken, dat je eigenlijk niet wilt accepteren dat hij gevoelloos is. Maar ja, eigenlijk doet niets hem iets. Het is alsof je iemand vraagt om groene ogen te krijgen in plaats van blauwe. Dat kan ook niet van nature. Jij hebt nog steeds de hoop dat hij veranderen kan, dat jij hem veranderen kan, maar zolang jij hem wilt veranderen betekent dat ook dat jij hem niet accepteert zoals hij is. "Ja maar!!!", roep jij nu, "het is toch vréselijk als iemand niets voelt!!! Hij móet toch te raken zijn!!!" Maar hij is zoals hij is. Dus, wat voor jou het beste is, is om te erkennen dat hij gevoelloos is (wat voor hem zelf overigens helemaal geen probleem hoeft te zijn), en daarna jij jezelf af gaat vragen of je bij hem wilt blijven als hij zo blijft als hij nú is. Zo ja, dan zal je een relatie met een gevoelloze man in stand houden, maar dat weet je dan, daar kies je voor, en dus hoef je daar dan niet over te klagen. Zo nee, dan vertel je hem dat en ga jij je eigen leven leiden in plaats van lijden. Dan kan je mogelijk eens naar een assertiviteitscursus gaan meis, om je zelfvertrouwen te vergroten en op eigen benen te leren staan. Jij, als gevoelsmens, zou toch veel blijer zijn met een relatie waarin de man in ieder geval je gevoelens begrijpt. Gun je zelf die kans, en gun het die begripvolle, gevoelige, man uit je toekomst ook :-)

Waarom zou je in godsnaam nog energie steken in zo'n egoist? Hij geeft niets om je dus steek er ook geen negatieve energie in want dit is toch zonde van je tijd? Je wilt hem duidelijk maken dat je jezelf slecht en waardeloos voelt door hem? Ja natuurlijk,geef hem nog meer voer om jou dwars te zitten. Denk eens goed na en gebruik je verstand bij deze persoon boven je gevoel want meer is hij absoluut niet waard. Kies voor je eigen leven,dit is het enige dat nu echt belangrijk is en laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken.

Als je weet dat hij zo gevoelloos is, moet je ook beseffen dat het hem niks doet, wat je ook zegt. Negeren en doorgaan is de beste optie

Door zijn volgende vriendin vol op haar bek zoenen, naast hem. En dan weggaan, of een leuke avond met haar alleen. Suc6

Simpel daden zeggen meer dan woorden.. dit heb ik al vaker gezegt hier op goede vraag. Als je hem een tijdje niet kust en niet veel meer zo aandacht geeft en zelf geen aandacht zoekt.. En minder tegen hem praat gaat hij zelf wel merken " dat er iets mis is" Hij zal contact zoeken en dan kan je het er over hebben Toegevoegd na 3 minuten: Als het hem niets interesseert en hij dus totaal geen contact zoekt of het hem niet eens opvalt dat je minder aandacht geeft of anders doet is dit ook al een belangrijk teken... Het teken dat hij je niet erg graag ziet.. Wees dan ook sterk en hak de knoop door en zoek iemand anders het leven is te kort om bij iemand te blijven die niet je graag ziet. voorbeeld: ALs een vriendin van mij bv een afspraak afzegt op de dag zelf wanneer ik er al stond neem ik geen contact meer op met haar of althans niet zo veel todat ze zelf vraagt waarom ik zo stil ben... Als hij vraagt wat er aa nde hand is? En je legt je probleem uit zeg er dan ook bij hoe ga je dit goed maken? Gewoon zeggen sorry is niet genoeg.

De hoofdrol in een gangbang film gaan spelen en die s`avons aanzetten in plaats van t journaal kijken of ie nog zo gevoelloos blijft, denk t nie. niks te danken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100