als een vrouw mij steeds tussen de benen kijkt onder het praten,moet ik daar iets achter zoeken of juist niet?

mijn vrouwlijke kennis komt wel eens op ficiete.ik merk al een tijdje dat als ik met haar praat,dat haar ogen vaak op mijn kruis gericht is, zeg maar.en ik voel me er een beetje onzeker bij.moet ik daar iets achter zoeken?

Weet jij het antwoord?

/2500

vraag het haar wat de bedoeling hier van is ?

Het is gewoon een vorm van onbeleefde nieuwsgierigheid. Sommige mannen kunnen het niet laten om naar de borsten van vrouwen te staren tijdens een gesprek. In dit geval is het een vrouw die in de fout gaat. Maak er een grapje over als je haar blik ziet afdwalen en zeg: "Hallo, mijn ogen zijn hier!". Dan zal zij degene zijn die zich onzeker en ongemakkelijk voelt :)

Misschien doet ze dat, omdat er iets open staat in het verlengde van je stropdas. Dus kijk zelf ook even op die plek men corrigeer het eventueel.

Er zijn mensen die hun onzekerheid verbergen en dan iemand niet recht in de ogen kunnen aankijken. De blik dwaald dan af naar andere delen van het lichaam. Dus het kan wijzen op toeval of onzekerheid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100