Als een jongen je op je kont slaat, wat bedoelt hij er dan mee?

Is wel vaak gebeurd bij mij.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat betekent dat hij vraagt om een pak slaag. Gewoon terugmeppen, bij voorkeur een beetje harder. En als je echt kwaad bent, niet op de kont maar tussen de ogen.

Dat betekent dat hij vindt dat je een lekkere kont hebt

Dat is een ongewenste intimiteit dat hoef je niet te accepteren. Spreek hem daarop aan. Toegevoegd na 1 minuut: Betekent meestal ook dat hij iets van je wil niet op in gaan.

Dat ze denken dat je makkelijk bent. Meteen aanpakken dus! Gewoon vertellen dat je daar niet van gedient bent en dat hij heel snel moet leren hoe hij met vrouwen dient om te gaan...

Oh ja dat, daar weet ik ondertussen wel alles van, dit gebeurd bij mij op school ook regelmatig. Ik zelf doe het gelukkig nooit, ik vind het nou niet echt gepast of zo. Het gebeurd meestal omdat de de jongen in dit geval gewoon aandacht wilt hebben van het meisje, of ze stralen er een soort van macht erbij uit, zo van ik kan en durf het wel! Doe jij het nu maar eens?!

Ik denk dat je dan erg prachtig ronde billen heb. Mag je wel blij mee zijn. Ik denk dat die personen ook op die manier laten weten dat ze interesse hebben in je. Als je dit niet wil moet je dat natuurlijk laten weten. Ik vind het zelf ook erg fijn om in billen te knijpen van een dame een meestal lachen ze wel . Het hang denk ik ook wel vanaf of diegene een oog op je heb.

Ik weet niet hoe oud je bent. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wie het doet, waar, etc. - Als een jongen die je leuk vind dat doet, kan je terugplagen o.i.d. Als je er niet van houdt moet je dat ook aangeven. - Als een wildvreemde het op straat doet lijkt het mij dat je daar niet van gediend bent. Dan zou ik er ook wat van zeggen. Wettelijk gezien gaat het om een 'aantasten van de eerbaarheid' en daarmee om aanranding en kan je aangifte doen. Ik denk echter niet dat de persoon vervolgd wordt, tenzij hij vaker zoiets heeft gedaan. - In cafés in een studentenstad waar ik studeer gebeurt het regelmatig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel eens heb gedaan in een dronken bui. Dat pakte overigens goed uit. Ook is het wel eens door een meisje bij mij gedaan tijdens het stappen. Vrouwen komen er wat makkelijker mee weg, heb ik het idee. Toegevoegd na 3 uur: Oh ik geef hiermee geen antw. op je vraag. Vaak is dit om te sjansen of om stoer te doen, maar ik las net dat je 11 bent. Aannemelijker is daarom dat hij een beetje wou plagen.

Dat ligt eraan wie het doet, of dezelfde persoon het vaker doet, en in welke situatie. Als het één jongen is die het steeds doet (in nuchtere toestand) kan het zijn dat hij je leuk vind... maar om eerlijk te zijn vind ik dat zelf een beetje een onbeschofte manier om dit te laten blijken. Of hij probeert gewoon een beetje stoer te doen. Meestal denken ze dat jij het ook leuk vind. Als je dat niet vind, moet je er gewoon iets van zeggen. Waarschijnlijk begrijpen ze het meteen (mits je het op een duidelijke, kalme en beetje strenge manier zegt). Als het door verschillende jongens gebeurd bijvoorbeeld tijdens het uitgaan, vinden ze je waarschijnlijk wel 'een lekker wijf'. Als je dit vervelend vind, tja.. Misschien kleed of gedraag je je nogal uitdagend? Maar het is natuurlijk niet jou schuld. Maar als het verschillende jongens zijn is het moeilijk om er iets van te zeggen, want dan blijf je bezig. Als je het vervelend vind gewoon iets van zeggen en als ze doorgaan laat je het maar op een andere manier merken... Maar ik denk dat het best onschuldig is bedoeld. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de manier hoe de jongen erbij kijkt of wat hij zegt.

Dat betekent dat hij geen respect heeft voor vrouwen en ze als een stuk vlees zien waarop hij lusten meent te kunnen botvieren. Geen relatiemateriaal. Misschien dat een klap in hun gezicht of de inhoud van je glas met drinken in hun gelaat duidelijk maakt dat jij boven dit soort grove uitingen staat. Ze gaan er mee door tot een dappere vrouw hun eens zeer duidelijk laat merken dat een vrouw wat anders is dan een slavin die hem dienstbaar zou moeten zijn. Hoe eerder jongens dat leren hoe meer hoop er is dat ze bijleren.

Uit één antwoord begreep ik dat je elf jaar bent. Toch vind ik dat jongens van je lichaam af behoren te blijven. Tenzij jij dat zelf wilt, natuurlijk. Wat de jongen er precies mee bedoelt, hangt een beetje van het soort jongen af. Hij kan aandacht willen trekken, hij kan je aardig vinden, hij kan je lichaam aantrekkelijk vinden..enz enz. Maar in elk geval geeft hij hiermee wèl aan dat hij zich ongewenste intimiteiten veroorlooft die jij zeker niet behoeft toe te laten. Als ik jou was, liet ik dit soort intimiteiten zeker niet toe..want voor je het weet..heeft je een naam een negatieve bijklank..omdat jongens al snel kunnen denken: Bij haar valt seksueel wel wat te versieren.. Groet, Ton

Daar bedoelt hij mee "Ik vind het leuk om je kont aan te raken en doe het gewoon zonder het jou te vragen". Het maakt niet uit wat het voor hem betekent, het gaat erom wat het voor jou betekent. Jij weet eigenlijk niet wat hij ermee bedoelt en dat houdt dus in dat jij niet weet of je het lekker moet vinden of niet. Of iemand anders het nu lekker vind of niet....het is jouw lichaam en als iemand het aan wil raken kan die op zijn minst het fatsoen opbrengen het jou netjes te vragen. Vragen ze het niet, zeg ze ermee op te houden, willen ze niet luisteren....laat ze het dan maar voelen met een flinke tik op de vingers!

Dat is mogelijks om je op te winden zodat je zin zou krijgen om sex met hem te hebben.

Tja dat is normaal he? Jongens en inclusief ik willen vaak kijken hoe ver ze kunnen gaan bij meiden, hoe reageert ze erop? Is het een beetje een los meisje of is het een verlegen/onzeker/snel geirriteerd meisje. Spelen heet dat hoeft niet perse te betekenen dat ze wat met je willen

Wij hadden er ook zo 1 in de klas die dat deed, toen kwam er een moment dat ie dat bij zo'n heel braaf meisje deed, nou die was daar niet van gediend, na 2 dagen zag je nog de rode hand op z'n wang. Nu doet ie dat niet meer. Overigens vind ik het een beetje onrespectvol.

Jongens kunnen daar weinig mee bedoelen, het is een drang om het te doen, vaak zijn ze zich ook niet bewust van wat ze doen bij je, het is vaak een kwestie van durven, en zien hoe ver ze kunnen gaan, de reactie die je geeft kunnen ze ook leuk vinden, en dan doen ze het juist nog een keer. Het is een pesterijtje. Ze zijn dan beïnvloed door hun vrienden, en kunnen lekker lachen erover, zodat ze erbij horen. Die jongens bereiken er voor de rest weinig mee, hopelijk denken ze na de volgende keer, daarvoor moet je ze laten schrikken, zodat ze na gaan denken van: "Dit is niet goed!" Maar je moet ze terugpakken als je dit vervelend vindt, je moet al vanaf kinds af aan, laten weten wie je bent, en aangeven of je iets vervelend vindt of leuk vindt, anders lopen ze over je heen, dit hoef je niet zelf te doen, je kan ook naar je ouders stappen of naar de juf of meester, of je schakelt je vrienden in, maar laat het niet uit de hand lopen zodat diegene teruggeslagen wordt, en blijf vol houden dat je dit niet wil. Zoiets hoort namelijk afgestraft te worden.

dan bedoel hij :ik ben trots op jou, tenminste als het in het openbaar gebeurt.

Dit betekend waarschijnlijk dat hij vind dat je een lekkere kont hebt of dat hij je gewoon wilt irriteren. ik zou dit niet pikken en er iets van zeggen en als dat niet helpt het zelfde doen bij hem om te laten zien hoe irritant het is.

Ligt er ook aan hoe de relatie tussen jou en die persoon is. Ken je 'm goed, Flirt je af en toe met hem? Dan wil hij aandacht. Ken je 'm niet dan zou ik hem een corrigerende tik euh...waarschuwing geven

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100