Kan je als hetero een homo leuk vinden? Zie beschrijving ;)

Niet dat ik zelf t probleem heb ofzo... Maar kan je als hetero meisje een homo jongen leuk vinden terwijl je weet dat hij 100% is en daar ook heel open over is, maar zich totaal niet gay gedraagt ofzo. En zo ja waarom word je dat dan als je weet dat ie homo is?
Ik heb namelijk zelf dat ik een homo jongen echt heel aardig vind (niet leuk dat niet ;p) en hij is best knap ;p haha maar goed kan het zijn dat ik hem bijvoorbeeld leuk ga vinden ofzo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat een meisje verliefd wordt op een homo is niets abnormaals, juist een homo toont vaak meer begrip en praat over dezelfde dingen als een meisje, hierdoor voelen meisjes zich vaak sneller verbonden aan een homo dan aan de stoere niets voelende kerels. Ze praten met een homo net zo makkelijk als een vriendin en vaak wordt een dergelijke vriendschap verward met verliefdheid omdat het een persoon van het andere geslacht is.

Hij heeft een andere voorkeur dan jij qua partner, maar dat zegt niets over zijn persoonlijkheid, en die vind je leuk, je hebt toch ook andere vrienden die je leuk vind?

Ja, het feit dat hij op jongens valt, doet niks af aan het feit dat hij nog steeds een man is en dat een hetero meisje dus verliefd op hem kan worden. Dat kan soms heel verdrietig zijn, omdat het dan niet wederzijds zal zijn, maar er is verder geen onderscheid.

Natuurlijk kan dat, zo lang jij hetero bent val jij op jongens en homo's zijn ook jongens, dus... Alleen de kans dat jullie een relatie krijgen is klein omdat hij homo is en dus ook, net als jij, op jongens valt. ;-)

Ja natuurlijk kan dat waarom niet. Je hebt gevoelens en die kun je niet onder stoelen of banken steken. Ik ken diverse mensen die als hetero verliefd zijn geworden op een homo. Alleen is dat meestal een onbereikbare liefde natuurlijk. Toegevoegd na 2 minuten: Nog iets een homo is meestal erg gevoelig net zoals de meeste vrouwen. Zij voelen alles anders aan dan een man. Niet altijd natuurlijk. Daarom trekken homo`s veel met vrouwen op. En hebben ze veel vriendinnen. Maar ook alleen maar vriendinnen hoor. Niets anders.

Weet je wel hoeveel homo's en lesbo's heteromensen leuk vinden terwijl ze weten dat die ander daar niet open voor staat of allang getrouwd is met kinderen? Natuurlijk kan dat.

Je kan verliefd worden op de persoon zelf. Ongeacht waar diegene op valt net zo als voor cultuur die afkomt. Zo zie ik het.

Je kan verliefd worden op iedereen. Ik bijvoorbeeld ben verliefd geworden op een jongen die ik haatte het is een SUKKEl ik schrok er zelf ook van en het was niet zo van o ik vind hem leuk ik ben verliefd het ging van zelf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100