Ik voel me zo eenzaam,waarom laat iedereen me in de steek?Ik ben bij club gegaan daar laten ze me nu ook links liggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

ik lees dat je asperger hebt.
misschien is het daarom zo lastig.

lastig voor jou omdat je niet zo goed vrienden kan maken.

lastig voor anderen omdat ze niet zo goed weten hoe ze vrienden met jou kunnen zijn.

misschien dat de begeleider van de club jou en de anderen van de sportclub kunnen helpen zodat ze je niet meer links laten liggen?

er zijn ook sportclubjes voor autisten.
misschien is er ook wel een bij jou in de buurt?

het is handig om in je vraag te zetten dat je asperger hebt.
dan krijg je eerder antwoorden van mensen die het snappen.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan nog begrijpen ze het niet ,of denken dat het een ziekte is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is een goed antwoord

Andere antwoorden (3)

Je duwt jezelf in de slachtoffersrol. ZIJ laten me links liggen, ZIJ doen dit.

Zo kun je er beter niet tegenaan kijken, dan denk je jezelf alleen maar de put in. Waarom jij niet goed met die mensen overweg kon is voor ons niet goed te zeggen, gezien wij geen van de partijen kennen.

Als je behoefte aan sociaal contact heb, zoek dan gewoon weer een andere club op, je komt vanzelf wel een groep mensen tegen waar je wel mee overweg kunt.

Vanuit je korte vraag komt het over alsof je vrij negatief bent, of dat ook zo is weet ik niet, maar als je veel negativiteit zaait dan oogst je dat natuurlijk ook.

Niet mijmeren over je oude club of de mensen die je 'in de steek' hebben gelaten. Kin omhoog en gewoon weer op zoek naar mensen waar je het WEL goed mee kunt vinden.
Blijf positief, en het leven zal teruglachen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken dat gevoel. Maar dat is alleen een gevoel. Ga op pad. Ga uit, ga op zoek naar meer clubs word vrijwilliger. Zo word je kennissen kring groter en hou je er vast vrienden aan over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je niet de goeie club gekozen. Als je een gevoelig persoon bent denk ik dat je niet op de goeie plek bent op een sportclub.
Je kunt mensen onderverdelen in vier types : King, Warrior, Lover en Magician.
De King (of Queen als je meisje bent), is voornamelijk een verstandig rationeel denkend persoon. (de meeste mensen vallen daaronder)
De Warrior is de sportman of vrouw of de zakenman, die heel competitief te werk gaat, en voornamelijk wil winnen.
De Lover is vooral gericht op harmonie, en is geinteresseerd in dingen als poezie, muziek, boeken, en natuur en dergelijke.
De Magicians zijn de acteurs, de entertainers en de muzikanten en dergelijke.