ik ben verliefd op de zus van mijn schoonzus zij weet het al lang dat ik naar haar verlang ik mis haar erg hoe zet ik haar uit mijn hoofd?

Weet jij het antwoord?

/2500

door tegen jezelf te zeggen dat dit geen toekomst heeft (blijkbaar , haal ik uit je vraag) en dat het niet kan Meer kan je niet doen

misschien snap ik het niet helemaal maar is de zus van je schoonzus ook niet gewoon een schoonzus van je,. dan heb je toch 2 schoonzussen. en ja als zij het al lang weet en er is niks meer gebeurt als het verlangen dat jij hebt, dan zou ik het snel vergeten, hou van je vrouw / vriendin en schenk aandacht aan haar, denk aan de mooie positieve dingen die zij heeft dan ben je die zus van de schoonzus in no time vergeten.

misschien moet je gewoon aardig blijven doen. ik kan me voorstellen dat als iemand uit een moeilijke relatie komt behoefte heeft aan een schouder ,dat is menselijk.(misschien was dit wat ze even nodig had?) maar dat er opeens van jou kant helemaal voor gegaan wordt, kan behoorlijk afschrikken. ze wil denk ik niet het gevoel hebben dat ze ergens aan vast zit... dus mijn advies doe rustig aan, hang niet onnodig om haar heen, toon belangstelling. als een vrouw echt belangstelling heeft dan merk je dat heus wel, en gevoel kun je niet stoppen, dus hoe moeilijk haar relatie ook was als ze het gevoel heeft dat ze bij jou wil zijn dan komt het wel goed. en als er duidelijk is aangegeven dat ze jou niet wil, dan zou ik dat maar geloven. dan wordt het ontwijken, afleiding zoeken, op stap met vrienden,en beseffen dat je niet een vrouw wil die jou niet wil. dan heeft het niet zo moeten zijn. succes!

Beste Erwin, Als je zeker weet dat je haar uit je hoofd wil zetten is dat mogelijk. Natuurlijk is het ook mogelijk om je emoties op een andere manier onder controle te krijgen. Binnen mijn praktijk werk ik voornamelijk met NLP interventies. 1 van deze interventies is de collaps anchor methode. Het staat je natuurlijk vrij om op internet uit te zoeken wat dat is. Het heeft met ankeren te maken. Om een heel lang verhaal kort te houden ........ het patroon dat zich nu afspeelt in je hoofd zal veranderd worden. Dit klinkt wellicht wat creepy maar stelt eigenlijk niet zo veel voor. Voor meer informatie over NLP verwijs ik je graag door naar mijn website http://www.atyourown.nl/nlp.html Je kan in je omgeving zoeken naar een goede NLP praktijk en daar vragen of ze je kunnen helpen.

Bronnen:
http://www.atyourown.nl/nlp.html

Beste Erwin, Als ik je vraag zie vraag ik mij direct het volgende af. Waarom zou je de liefde uit je hoofd willen halen? Echter als je zeker weet dat je haar uit je hoofd wil zetten is dat mogelijk. Natuurlijk is het ook mogelijk om dit soort emoties op een andere manier onder controle te krijgen. Binnen het NLP zijn er diverse interventies waar je gebruik van zou kunnen maken. 1 van deze interventies is de collaps anchor methode. Het staat je natuurlijk vrij om op internet uit te zoeken wat dat is. Het heeft met ankeren te maken. Om een heel lang verhaal kort te houden ........ het patroon dat zich nu afspeelt in je hoofd zal veranderd worden. Dit klinkt wellicht wat creepy maar stelt eigenlijk niet zo veel voor. Je kan in je omgeving zoeken naar een goede NLP praktijk en daar vragen of ze je kunnen helpen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100