ik wil graag verkering en ben denk ik verliefd maar ik durf niks ik ben bang voor dingen zoals zoenen, hoe moet ik hiermee omgaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

als je verliefd bent, vertel het hem-/haar, als je de msn hebt van die gene kun je het op msn zeggen. als je het nummer van die gene hebt kun je sms'en .. en steeds meer contact proberen te krijgen, zoenen komt vanzelf wel. wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent ;)

Gewoon niet aan denken dat je eigenlijk bang bent. Iedereen heeft het ooit wel eens meegemaakt en één keer moet de eerste keer zijn. Neem het zoals het komt. Ineens is er die gelegenheid en bedenk dan dat je je gedraagt zoals je bent. Een leuk gesprek is zo op gang gekomen en dat is het begin. Je hoeft niet meteen te zoenen en daar moet je ook niet aan denken. Als het van zijn kant ook klikt, komt dat vanzelf en gek genoeg weet je dan meteen hoe het gaat. Echt, het gaat allemaal vanzelf, de natuur heeft dit allemaal zo geregeld, ook bij jou! :)

Zoenen moet je alleen doen als je er zin in hebt. En om er zin in te hebben hoort ook een leeftijd bij. Volgens mij ben je nog onder de 16jr. Het is nog tijd genoeg om daar toe te komen. En denk je verliefd te zijn? Dan heb ik persoonlijk twijfels of dat wel echt is. Als je verliefd bent, denk je dat niet, maar weet je het echt meer dan zeker.

Ik dacht eerst precies aan jouw en ging er achter aan totdat ik een persoon tegenkwam die precies als mij was en die begon eerst met die dingen en daarna durfde ik het ook bij haar dus als je de goede persoon tegenkomt dan gebeurd het van zelf daar moet je je geen zorgen om maken alleen de persoon daar gaat het meestal om de rest komt vanzelf als je uiteindelijk bij de goeie meisje/jongen bent

Bronnen:
Eigen ervaring

Je denkt dat je verliefd bent? Dan ben je waarschijnlijk niet verliefd maar wil je verkering omdat veel van jouw leeftijdsgenootjes daaraan beginnen. Maak je geen zorgen. Als je echt verliefd bent dan weet je het wel! Eerder dan dat een stap naar een meisje zetten heeft geen zin, want dat gaat toch niks worden. En als het wat wordt is het ook zo weer uit.

je bent verliefd, je moet gwn zeggen tegen dat persoon dat je hem leuk vind (desnoods via msn, sms) en je bent bang om te zoenen en dat soort dingen, maak je maar geen zorgen, dit gaat allemaal vanzelf! op een juist moment ben je er gewoon klaar voor om te zoenen en dan lukt dat ook. als je maar niet twijfelt aan jezelf!

als je niet durfd te zoenen hoef je ook niet meteen te tongzoenen, je begint met een kusje op de mond, dat is het, en als je weet dat je er klaar voor bent, kun je nog verder gaan met tongzoenen dat gaat echt allemaal van zelf, let maar op

denk ik verliefd? als je verliefd bent is dit heel duidelijk hoor, en weet je het 100% zeker. verwar je angst niet met onzekerheid en/of spanning? als je verder geen laag zelfbeeld hebt of enorm aan jezelf twijfelt in het algemeen, denk ik dat je net bent als alle andere mensen. een eerste keer is altijd spannend want je weet niet wat je kan verwachten en wat je moet doen. maar......het gebeurd vanzelf, dus er is geen reden om je hier druk over te maken. laat het gewoon op je afkomen. succes!

Wachten tot je er echt aan toe bent, voorlopig ben je alleen nog maar verliefd op de liefde. Ook al hebben je vriendinnetjes een vriendje, dat wil beslist niet zeggen dat jij ook al zo ver bent.

overleg dit met de jongen die je leuk vind, als je het serieus uitlegt dan snapt hij je heus wel! misschien wilt hij het je wel leren en stapje voor stapje uitoefenen, communicatie werkt!

als je je zo voelt denk je alleen maar aan hoe het met diegene zou zijn maar als je bijvoorbeeld later met hem hebt kan het tegen vallen, maar als je er echt de hele 100% weet dat het leuk word met hem dan steunen anderen je ook heus wel.elk verhaal heeft een einde ; als je met iemand hebt dan is het wel leuk maar het eindigt wel is een keer. je moet er gewoon overheen en de mensen om je heen helpen je wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100