Hoe vind ik een vrouw die een kinderwens heeft?

Omdat ik vooruit in mijn leven wil, zoek ik een vrouw die positief staat tegenover zwanger worden. Ik ben een rustige man (42) met een verzorgd en net overkomen, met een goede opleiding en baan met veel perspectief, met een mooi huis en een stabiel en gezond leven.

Desondanks komen vrouwen niet op me af. Ik moet er echt voor knokken. Moet je echt een foute man zijn om aantrekkelijk te worden gevonden?

Al mijn leven zit ik in een mannenwereld. Leuk en gezellig hoor, maar zo blijf ik altijd alleen. Mijn vrienden wonen samen en hun netwerk bestaat uitsluitend uit samenwonende stellen. Zussen heb ik niet.

Ik weet gewoon niet hoe ik dit moet aanpakken. Op datingsites is het aanbod van mannen zo groot dat de eisen gestegen zijn tot op doktersroman-niveau, dat idee heb ik.

Ik zit niet altijd thuis. Als ik uitga, zie ik steeds hetzelfde: vrouwen die onder begeleiding binnenkomen en zich afzonderen aan een tafeltje. Daar kan ik niets mee. Alsof er een soort sociale wet is, die zegt: gij zult een openbare gelegenheid nooit alleen betreden.

Vraag 1: Hoe kun je verklaren dat een man die het bovenstaande te bieden heeft, nog niet automatisch aantrekkelijk en gewild is?

Vraag 2: Wat kan ik doen om in mijn single-situatie verandering te brengen (afgezien van clubjes/verenigingen, dating)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je ben wanhopig opzoek naar een vrouw die snel zwager wil worden. Dat werkt ook niet een relatie moet je opbouwen. Een vrouw houdt daar niet van direct al weten en eigenlijk eisen dat ze een kinder wens heeft. Bouw eerst een goede relatie geniet samen en dan komt de wens vanzelf wel. Hey kan niet je uitgangspunt nummer een zijn.

Jeetje mina dit vind ik wel een hele lastige vraag. Volgens mij is je tijd er nog niet rijp genoeg voor. Ik denk dat je namelijk de ware nog niet bent tegengekomen. Je zou geduld moeten hebben en anders zoals jij het zelf ook zegt bij dating sites Lid worden van de sportschool daar komen ook wel veel vrouwen. Of aan je vriendin kring vragen of ze jou niet kunnen koppelen aan een vriendin van hun vriendinnen. Ik wens je wel heel veel succes met het vinden van een lieve vrouw.

Ach ik zit met het zelfde probleem. Alleen ben ik een jonge vrouw met een kind. Dan is het ook niet zo gemakkelijk on de juiste partner te vinden. Het is heel vervelend, zeker als je wens zo groot is om je gezin compleet te willen maken. Ik kan alleen maar zeggen, zit inderdaad niet thuis! Ga lekker weg, leuke dingen doen. En op een dag zal je haar echt tegenkomen! Voor mij is uitgaan enzovoort iets lastiger. Maar ook ik blijf er van uit gaan dat ik hem ooit eens tegen ga komen.. Datingsites is denk ik niet echt de juiste manier. Dat heb ik inmiddels ook ondervonden. Bevondien is het ook veel leuker om iemand in het echt tegen te komen. Veel mensen doen zich via internet anders voor. Dat is jammer. Zoek de mensen op. Ga lekker uit. Bioscopen, sauna, café enzovoorts. Het komt best goed!

Niet duidelijk is of je alleen maar een vrouw wenst voor nageslacht of (stukken beter) een relatie met een vrouw wenst en met haar kinderen te krijgen. In het eerste geval kun je je aanmelden bij een spermabank en uitdrukkelijk (is ook wettelijk) verklaren dat je er geen bezwaar tegen hebt om niet anoniem te blijven. In het tweede geval moet je zoeken onder vrouwen die hetzelfde wensen als jij. De meeste kans heb je dan op een datingsite met een goed etoelichting (is mij na veel zoeken en snuffelen ook prima gelukt) of d.m.v. een relatiebureau of contactadvertenties (plaatsen of lezen). Goed dat je er iets voor wilt doen (als je niets doet gebeurt er immers niets) maar opvallend vind ik dat je jezelf wat minderwaardig acht. Toegevoegd na 1 minuut: Overigens kun je deze vraag niet alleen aan vrouwen maar ook aan mannen stellen, vooral aan hen die in deze enige ervaring hebben.

HenkJan, wat een goeie vraag! En wat mooi omschreven. Als je echt zoekt komt het vaak niet. Omdat er iets geforceerds in zit. Je kunt geen single vrouw tegenkomen of je denkt al aan trouwen en kiddies krijgen. Als je het loslaat en er niet elk moment mee bezig bent dan kan het zomaar op je pad verschijnen. Ik denk dat je de meeste kans hebt om iemand te vinden als je rondkijkt daar, waar jij zelf ook graag bent. Dan ben je namelijk meer bezig met je hobby dan met krampachtig zoeken. En dan ziet een vrouw jou bezig met iets waar je plezier in hebt. Dat is aantrekkelijk. Hou je van dansen? Dansavonden of les voor gevorderden of leuke dansen. Hou je van wandelen?Wandelclub. Hou je van mountainbiken, dan daar. Theater? Eetclubje? Sport? Nu in de zomervakantie kun je een leuke reis boeken voor singles vanaf 35. Dan weet je zeker dat iedereen "vrij"is. En met jouw beschrijving denk ik dat anderen jou ook als een leuke, aardige vent zien! En je kunt altijd nog even voor buren de hond uitlaten. Dat is een mooie gelegenheid om anderen tegen te komen. Veel liefdes zijn zo ontstaan, door ontmoetingen met de hond. Eerst iemand ontmoeten en kijken of je daar lang mee wilt samen zijn. Je merkt gauw genoeg of er een kinderwens is. Ik hoop voor je dat je een lieve partner vindt! Toegevoegd na 26 minuten: Toevoeging: Je hebt de tijd mee! Vrouwen die zich ontwikkelen in hun carrière, trouwen al wat later. Kinderen krijgen wordt ook op steeds latere leeftijd "normaal". Dus het kan allemaal nog makkelijk. Veel vrouwen die jong getrouwd zijn, zijn inmiddels gescheiden. Daar zijn zeker vrouwen bij die hun handen dicht knijpen met een man zoals jij. En als het je om nakomeling(en) gaat, kun je altijd nog iets betekenen voor een (bevriend) lesbisch stel.

Je schrijft dat je al je hele leven in een mannenwereld zit. Hebben die mannen dan geen vrouwen? Bespreek je probleem eens met hen. Zij kunnen je misschien betere tips geven dan wij hier. Om je één tip te geven die hier misschien niet in goede aarde gaat vallen: laat je niet tegenhouden als een vrouw schijnbaar al bezet is. Er zijn genoeg vrouwen die in een slechte relatie zitten en weg willen bij hun partner. Waag je kans, een nee heb je al, een ja kan je krijgen.

Beste Henk jan .hou het simpel 2xper dag onder de douche 3x per dag tanden poetsen ,een simpel fris geurtje .iedere dag een nieuw shirt .waarom mag er niks over hobby clubjes enz geadviseerd worden ? Toch doe iets wat je leuk vind ,toon je passie je lol ,wees positief ,heb wat zelf spot !die kinderen wens snap ik niet ,of heb je rammelende eierstokken :) wees niet zo zwaar op de hand ,je verwijt iets wat je niet kan veranderen ,daar moet je mee om gaan .ik begrijp wel dat je een partner gezellig zou vinden en deel van een gezin zou willen zijn !maar wees niet te krampi .be happy

klopt het idee wat je hebt over dating-sites wel? Ik heb er goede ervaringen mee! Ik zou ook niet op je af komen als ik vrijgezel zou zijn. Want waar kan ik je treffen dan? Je moet jezelf wel promoten. En leren praten met vrouwen,..dit kan via een 'simpele' internet cursus. (http://www.victorverlon.com) Hierin worden tips gegeven hoe je contact legt met vrouwen. Ook die vrouwen die vergezeld met een ander het cafe/restaurant binnen komen. Wat trouwens ook zo ontzettend handig is dat je op dating-sites je voorkeur voor kinderen krijgen bij kunt vermelden. Bij een eerste afspraak kun je al onder het mom van kennismaken peilen of de vrouw kinderen zou willen.

Bronnen:
http://www.victorverlon.com

nou, een vrouw vinden met een kinderwens is niet zo moeilijk. Dat zijn ze bijna allemaal. Vooral als ze boven de 30 komen. Je hoeft ook geen foute man te zijn om aantrekkelijk te worden gevonden, maar het helpt wel. Als je in het normale leven niet succesvol bent met daten, krijg je vanzelf ook een slecht resultaat op datingsites. antwoord op vraag 1: dat komt omdat vrouwen net zo min als mannen bewust kiezen wie ze aantrekkelijk vinden. Het overkomt ze gewoon. Je kan ze niet overtuigen met woorden om je aantrekkelijk te vinden. Attraction is not a choice. Ze zitten van oudsher genetisch zo in elkaar dat ze zich voornamelijk aangetrokken voelen tot sterke mannelijke mannen (zoals foute mannen). antwoord op vraag 2: Ontwikkel jezelf. Werk aan het verbeteren van je je karakter. Wordt de beste persoon die je kan zijn, en de vrouwen merken je gegarandeerd op zonder dat je verteld hebt dat je daarmee bezig bent.

Wat wil je nou egenlijk, een vrouw of een moeder voor je toekomstige kinderen? Als je op het tweede teveel de nadruk legt bij de dames zul je kunnen blijven zoeken tot je een ons weegt. Zet die kinderen voorlopig uit je hoofd en probeer om zo ontspannen mogelijk bij de vrouwen over te komen. Vooral niets forceren, want de meeste vrouwen zijn allergisch voor mannen die na de eerste date al over kinderen en misschien trouwen beginnen. De keuze op datingsites is idd groot, maar het beste reageer je alleen op profielen waar niet veel op staat. Dat zijn dames die niet een bepaald type man zoeken, maar openstaan voor meer. Als er een waslijst staat van alles wat een man moet kunnen, willen en doen heeft reageren geen zin, want zulke vrouwen willen zoveel dat geen één man die niet toevallig Superman heet in hun ogen goed genoeg is. Eén troost: ook dit soort vrouwen zal eeuwig zoekende blijven. Ik hoop dat je met deze "wijze woorden" wat kan en veel succes.

De vraag is heel juist geformuleerd en logisch te verklaren. de wereld is echter ietsje breder dan enkel logica en verklaarbaarheid. mij doet het denken aan iemand in een rolstoel die vraagt: "Hoe vind ik hardloopschoenen waarmee ik medailles win?" elke (bijv. prof)sporter wil prijzen winnen. dus als hij uitstekend getraind heeft, zijn voeding perfect heeft afgestemd, zijn uren rust en slaap genomen heeft en alles wat maar mogelijk was, dan wil hij winnen ook. maar misschien ben jij niet die sporter die je zou willen zijn. dat kan. misschien ook wel. kan ook. wat ik alleen maar wil zeggen is: verdoe je tijd niet met zoeken naar fantastische schoenen, terwijl je in een rolstoel blijkt te zitten. besef de situatie waar je nú in zit, en bouw/buit die uit. doe alles wat déze situatie te bieden heeft. schijnbaar is dat zonder vrouw en kinderen. zoals je gewild had? nee. maar het leven ís ook niet altijd leuk. er is niks mis mee om je toch die vraag te stellen en ik vind het mooi dat de moderators hem ook niet verwijderen. komt vast doordat goede vraagstelling en beargumentatie. het lijkt een antwoord waar je niks aan hebt, maar ik vind dat dat het vooral _lijkt_ en daarom noem ik 't toch: er is zó ontzettend veel wat mensen missen op de wereld. mensen missen zelfs eten en drinken of onderdak. anderen werk, verstand, gezondheid, familie, vrienden of geld om naar de maan te gaan en zo is er nog een tijdje verder te gaan. ook al heb je álles wat ervoor nodig lijkt, dan nog kan het zijn dat het leven anders loopt en je niet die vrouw en kinderen naast je krijgt. dat kan. mensen zonder eten en drinken, hebben níks misdaan, níks. en toch hebben ze niks om zich te voeden. terwijl ze álles in zich zouden hebben om te kunnen blijven leven, als ze maar water hadden gehad. als je een flink stel hersens hebt, kun je wellicht ook relativeren. niet dat dat leuk is. maar kan nodig zijn. het leven is ietsje anders dan tang 13 pakken voor je fiets. of bouwsteentje 392 voor een bouwpakketje. je kan je bouwsteentje wel blijven zoeken, niks mis mee. maar vergeet niet ondertussen te leven en stap misschien wel over naar accepteren dat bouwsteentje 392 niet te vinden valt en benut wat je wél hebt. rolstoeltennis bijvoorbeeld. zoiemand wordt daarin alleen maar kampioen door de situatie uit te buiten, accepteren en omzetten tot alles wat dan wél kan. succes met je verdere zoektocht, of desnoods ooit met je acceptatieproces dat het leven niet altijd maakbaar is.

een vrouw kun je niet 'zoeken' een vrouw moet je tegen komen. dan kun je van elkaar gaan houden. en dan pas komen de kinderen. als je echt persee kinderen wil op snelle tijd. kun je kinderen accepteren. het heeft dan niet joun bloed maar je hebt dan wel kinderen! want helaas denk ik opzoek zijn naar een vrouw die kinderen wil.. gaat niet lukken

Ik snap je probleem heel erg goed. Ik heb een wat vreemde jeugd gehad. Ik was heel veel thuis omdat ik voor mijn zieke moeder zorgde. Ik deed het met liefde maar daardoor had ik geen sociaal leven. Het contact met vriendinnen verwaterde en jongens ontmoeten... nou dat kwam niet vaak voor. Ik werd wel eens wanhopig en dacht ik blijf altijd alleen. Maar toen mijn moeder werd opgenomen in een verpleeghuis (ik was toen 20) toen ben ik gaan leven. Ik ging op kamers wonen, sloot vriendschappen met meiden die daar ook woonden en we gingen op stap. Een jaar later had ik nog steeds geen leuke jongen ontmoet maar had wel veel lol. Ik heb het toen losgelaten. Als het komt, dan komt het. Toen ontmoette ik mijn man en het was liefde op het 1ste gezicht! We zijn een jaar later getrouwd en kregen vlug daarop een zoontje. Pas toen ik de wens om iemand te ontmoeten los liet gebeurde het. Ik denk dat ik te veel op zoek was en wat wanhopig overkwam. Toen ik mij ontspande stond hij daar ineens! Ik kan je alleen maar meegeven dat als je teveel druk erop legt het niet zal lukken. Als je je ontspant en lol hebt straal je dat uit en dat trekt vrouwen aan. Ik zou zeggen ga op stap met vrienden, ga op een vereniging of op dansles bv. Op stijldansen ontmoeten ook veel mannen hun vrouw. Er zijn ook veel single nights in kroegen/barren. Ben je daar al eens geweest? Ik wens je veel sucses en blijf positief!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100