liegen vrouwen/meisjes over dat ze geen vriendje hebben, zodat ze andere jongens geen pijn doen ?

ik vind een meisje leuk, alleen ze zegt dat geen vriendje heeft of iemand in gedachte heeft. maar op haar hyves staan allemaal dingen van jongens enzo.
maar ik weet nou nog steeds niet of ze liegt tegen mij omdat ze de vermoede heeft dat ik haar leuk vind en mij geen pijn wil doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik vragen hoe oud je bent?
en hoe oud zij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij beiden zijn 15 hoezo ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik dacht, als jullie 1- of 11 ofzo zijn dan zou het een ander verhaal zijn dan wanneer jullie inderdaad 15 of 16 zouden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien liegt dit meisje, het is geen gebruik onder meisjes.
Maar misschien liegt ze niet en heeft ze gewoon leuk contact met die andere jongens. En dat mag toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag het aan het meisje, alleen zij heeft het antwoord voor je.

Het beste antwoord

Het hangt erg van het meisje af.
Is ze een meisje dat door veel mensen aardig gevonden wilt worden en een beetje een flirt, dan zullen die berichten van de jongens niet veel zeggen.
Is ze meer een eerlijk meisje dan zou ik er niet bang voor zijn dat ze een vriendje heeft en haar gewoon vertrouwen.
Maar als ze iemand is die moeilijk nee kan zeggen of soms liegt tegen mensen om ze geen pijn te doen, dan zou ze daar best over kunnen liegen.
Als je durft: vraag het haar dan.
Of probeer er via-via achter te komen.
(Probeer geen stalker te worden, daar schrik je haar mee af)
En verder zou ik zeggen: wees lief voor haar, geef haar eens een complimentje, lach naar haar, toon interesse.
Maar zoals ik ook al eerder zei: probeer geen stalker te worden.
Veel succes!
(mocht je nog wat willen vragen of vertellen, je kan me altijd een privéberichtje sturen (: )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt :)

Andere antwoorden (2)

-Het kan zijn dat ze liegt omdat ze zich onder druk gevoeld wordt als iemand het vraagt.
-Het kan zijn dat ze liegt omdat ze zich schaamt voor de waarheid, dus dat ze het niet durft toe te geven.
-Het kan zijn dat ze de waarheid spreekt.

Overigens, er is maar 1 oplossing in dit geval, laat haar weten wat je van haar vindt, want wie weet is dat zo. Als het niet zo is is het even pijn lijden, maar geloof me, dat is beter als constant in onzekerheid leven. Ik heb het ook gedaan, ookal zei ze dat ze mij niet liefhad op die manier, ik voel me een stuk beter nu ik het zeker weet. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jongens geven haar misschien aandacht, misschien houd ze daar van maar misschien is ze niet geïnteresseerd in hun vraag eerlijk aan haar wat ze van je vind dan weet je het meteen