Hoe bekend is Orpheus, de vereniging voor hulpverlening bij homo/biseksualiteit in man-vrouw relaties?

Het COC kent iedereen wel, maar is het bestaan van deze vereniging ook algemeen bekend?

Voor wie de vereniging niet kent, Orpheus is er voor mensen die in hun heterorelatie te maken hebben met homoseksuele, lesbische of biseksuele gevoelens van henzelf of hun partner en brengt mensen in vergelijkbare situaties met elkaar in contact.

http://www.orpheushulpverlening.nl/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Kimath
12 jaar geleden
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk nog nooit van gehoord, maar wel goed dat er zoiets is zeg. Mag ik vragen waaruit deze vraag voortvloeid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar deze vraag?

Antwoorden (3)

Zeer bekend.... ;-)
Heb wel vaak op hun site zitten lezen over ervaringen van anderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stelde jij net een vraag over homoseksualiteit binnen een huwelijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nope.
Maar ben wel bekend met bi sexualiteit binnen het huwelijk.
Ik had er nog nooit van gehoord.
Ziet er toegankelijk en vertrouwd uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als maatje van Eurydice en als theater in A'doorn, verder onbekend, maar dat zal er aan liggen,dat mijn naaste omgeving hetero is.