Als een man niet verliefd zegt te zijn maar wel vrijt met gevoel...wat voor gevoel wordt er dan bedoeld?

Ik ben verliefd op een man, die zegt niet verliefd te zijn op mij, maar ook zegt hij dat als hij met me vrijt dat dat niet zonder gevoel is....Alleen vraag ik me af...wat voor gevoel praten we dan over?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lust. Geilheid. En misschien bedoelt hij ook nog dat hij probeert rekening met jouw gevoelens te houden, voor zover die de gevoelens tussen de lakens betreffen dan, want eerlijk gezegd komt hij uit dit kleine stukje eerder over als een hele gladde prater dan als een hele leuke jongen. Doe je ook andere dingen met hem (stappen, dansen, teevee kijken, praten) etc, dan zou het inderdaad best kunnen zijn dat hij je wel heel leuk vind, maar niet helemaal hotel de botel is van zijn gevoelens (die bij verliefdheid sterk bepaald worden door hormonen, grotendeels ook lustgevoelens bevatten trouwens, en die niet op iedereen een even sterk effect hebben). Je kunt zelfs heel erg veel van iemand gaan houden zonder aanvankelijk 'verliefd' te zijn geweest. En dan bedoel ik de vlinders-in-de-buik, niet kunnen slapen of eten-periode. Jij kunt zelf het beste beoordelen of dat zo is. Als jullie verder buiten het bed helemaal niets met elkaar hebben, dan gebruik je elkaar gewoon. Waar niks mis mee is, zolang het voor beiden maar duidelijk is. Een minnaar is ook heel leuk als je een poosje geen relatie hebt of wilt. Maar als het van jou kant een heel ander verhaal is, doe je er wellicht het beste aan nog eens goed te kijken of het echt wel zo'n leuke man is die echt rekening met je gevoelens houdt, want het klinkt een beetje...glijerig zo.

meer dan vriendschap , minder dan liefde..........

Ik denk liefde voor vrouwen in het algemeen.

meer lust dan liefde. goede vriendschap. en als een man zegt sex te hebben met gevoel kan hij dat ook zeggen omdat een vrouw dat meestal wil horen. voor hem staat de uuhh deur? dan mooi open

een gevoel van geylheyd, want de meeste mannen lopen allemaal hun ding achterna en willen maar één ding........ (gelijk hebben)

Dat is niet veel, de man is blij met goede sex. En woorden, tjah, hoe moeilijk is het verder integer over te komen. Met een beetje basis intelligentie is een mooi romantisch verhaal zo vertelt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100