Ik weet niet wat ik moet doen......

Ik had een serieuze relatie. 1,5 week terug heb ik het uitgemaakt omdat ik het gevoel had dat hij me minder aandacht begon te geven. Na 2 dagen hield ik het al niet meer vol en nam weer contact op. Door zijn koppigheid heeft hij me afgewezen. Nu zijn we dus 1,5 weekje verder. Hij houdt me nog steeds in de gate maar wilt me alsnog niet spreken

De zus heeft al contact opgenomen met mij, en vertelde me dat hij helemaal niet goed is. Nauwelijks eet en niet naar werk gaat.

Nu weet ik niet of ik weer contact moet opnemen omdat ik eerder ben afgewezen door hem. Ik weet niet hoe ik zijn koppigheid kan overwinnen!

Wat zouden jullie doen? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (11)

Hem zeggen dat je zielsveel van hem houd uit eten met hem gaat maar bouw het langzaam op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik zou doen is je hart volgen. We kunnen je vertellen wat je moet doen. Maar de beslissing moet bij jou liggen. Als ik dit zo lees zou ik niet verder gaan, maar jij moet zelf de beslissing nemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het juist. Mijn beslissing stond al vast voordat ik de zus sprak. Ik kan toch ook niet alleen aan mezelf denken.. < doet hij overigens wel. Ik weer het gewoon niet :(
'Omdat ik het gevoel had dat hij me minder aandacht begon te geven' is ook wel een hele dwaze reden om je verkering uit te maken. Tenzij je 13 jaar bent natuurlijk.

Eerst moet je goed nadenken wat je eigenlijk verwacht van je relatie: is het de bedoeling dat je partner jou op handen draagt en ten alle tijden voor je klaar staat? Heb je heel veel aandacht van hem nodig om jezelf goed te voelen? Hoe realistisch is dat beeld?

Ik zou contact opnemen en je excuses aanbieden voor je prinsesjesgedrag. En dan maar hopen dat hij dat aanvaardt en met je verder wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet toegeven dat we elkaar echt om de uur of 2 spraken en dit wel 4 jaar lang! Laatste tijd begon ik hem pas na een halve dag te spreken, en geloof me wanneer je het eenmaal niet gewend bent komt het gewoon hard aan.. Hij vergeeft me niet dat is het probleem..
Na 1,5 blijkt al dat jullie allebei niet zonder elkaar kunnen, vertel hem hoeveel je van hem houdt, schrijf desnoods een brief ofzo. Als hij dan nog steeds geen contact wilt, kan je het beter opgeven, maar als hij dat wel wil, kunnen jullie erover praten en wordt jullie relatie er alleen maar sterker door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vrees dat je zijn trots een flinke knauw hebt gegeven door het uit te maken.

Ik vrees daarom dat hij jou wèl heel graag terug zou willen hebben..maar je ook wil straffen vanwege de pijn die je hem aangedaan hebt.

Wat je doen kunt om de oude situatie te herstellen, is het volgende:

Schrijf hem een brief en vertel daarin precies hoe je ertoe gekomen bent het uit te maken èn..dat je hem eigenlijk meteen al vreselijk miste en dat je de oude situatie dolgraag wilt herstellen.

Desnoods vraag je hem jou deze 'misstap' te vergeven.

Vraag hem op een bepaalde tijd op een neutrale plaats te komen om wat met elkaar te praten.

Die brief stuur je hem via de post toe en ga naar de 'afgesproken' plaats.

Als hij komt, wil hij jou ook graag weer terug..maar als hij niet komt..ziet hij een verdere relatie met jou wellicht niet meer zitten..

Sterkte, hoor.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt, ik heb hier zoveel aan.. Ik ga dit zeker proberen..
Voordat je zijn koppigheid kan overwinnen moet je eerst je eigen hoge dunk overwinnen. Misschien was er over praten wat handiger geweest dan het meteen uit te maken? Eigen schuld, dikke bult zou ik zeggen. Hij komt er wel weer bovenop na een bepaalde tijd, dus maak je over hem geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt zeker gelijk.. Alleen is er van hoge dunk geen sprake anders zou ik na 2 dagen geen contact hebben genomen.. Misschien is het ook zo wel dat hij er bovenop komt..
Het beste is om gewoon eerlijk te zijn.
Vertel hem wat je voelde en dat je hem erg mist en toch een relatie met hem wilt.
Misschien wil hij jou nu even pijn laten voelen dat is heel goed mogelijk.
Wees gewoon eerlijk , daar kom je het verste mee en ja daarvoor moet je natuurlijk contact met hem opnemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ie niet wil spreken houdt het op he?

je kan hem een brief schrijven waarin je de dingen zet die ook hier bij de vraag staan (laatste 2 zinnen en het andere koppige, ff eruit laten, hier scoor je geen credits mee)

laat hem weten dat je actie niet zo slim was, en laat weten dat je nog om hem geeft. wat ie er mee doet moet hij weten, jij hebt het aangegeven meer kan je niet doen.

het is namelijk zo dat jij zijn koppigheid niet kan overwinnen. jij hoeft en moet hem nergens van overtuigen namelijk. de keuze ligt bij hem, en jij bent eerlijk geweest. meer heb je niet in de hand.

overigens kan ik me die koppigheid wel voorstellen van je ex. let voor de grap even op de woordjes tussen de hekjes.
# jij# had het #gevoel# dat hij je minder aandacht #begon# te geven.

volgende keer niet jezelf als uitgangspunt nemen, zeker als er geen duidelijkheid is. is er naar jou idee wel duidelijkheid is het verstandig om dit even kenbaar en bespreekbaar te maken, dan hoef je geen knopen door te hakken maar kan je de andere kant horen en rekening houden met .....(nu komt ie..!!!)..... elkaar!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel bij hem aan en zorg ervoor dat de zus open doet praat met hem zeg dat je van hem houdt en als die egt van je houdt gaat die luisteren succes ik hoop dat jullie weer iets krijgen vraag z'n zus om hulp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na 4 jaar zal je hem wel een beetje kennen neem ik aan als je elkaar om de 2 uur hoort of was het jij die hem altijd belde en uitgemaakt om minder aandacht elke 2 uur ?? 4jaar das meer versmachtend dan liefhebben denk
als hij van je houd komt hij terug geef hem tijd maar hou wel vol en ga eerst is bij je zelf te kijk ; waarom maak jij het uit voor zoiets is je liefde wel zo groot dan ? of is het gewoon een gemis ? ik zou zelf is bij jezelf te raden gaan of jij wel echt van hem houd anders ga je zijn hartje nog harder breken . zoja zeg het hem ; liefde overwint alles !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou weer contact met hem opnemen, maar je moet je in hem verplaatsen i.p.v. dat je jezelf op nr 1 zet. Jij zegt dat hij uit koppigheid geen contact wil, maar ik denk dat jij hier degene bent die zich grillig gedraagt t.o.v. hem. Omdat je niet meer om de 2 uur maar om de 4 uur elkaar spreekt en het daarom uitmaakt. Hoe beklemmend is dat! En omdat jij t na 2 dagen niet meer vol houdt, is hij koppig als ie niet met jouw gril mee gaat.

Dus, richt je op hem en laat hem het tempo aangeven. Wie weet lukt t je op die manier hem weer zo ver te krijgen.