wat moet je doen als je vriendin net haar vriend heeft verloren omdat hij vreemd is gegaan

mijn vriendin had een hele leuke vriend, totdat hij vreemd ging met een ander meisje. mijn vriendin wilt hem echt graag terug maar ze weet echt niet hoe want hij houd niet meer van haar, maar zei kan hem gewoon niet loslaten! help! wat moet ik doen om haar te helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Zeggen dat hij de moeite nicht waard is, klinkt bot maar het kan helpen. Als zij al haar liefde aan hem gaf, en hij neemt er nicht mee genoegen, .... En zoek wat afleiding voor haar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga als eerste iets leuks doen samen, dat geeft haar afleiding.

En stel haar de vraag of ze wel met iemand verder wil die, zomaar, van de en naar de ander huppelt. Een relatie niet ziet zoals zij hem ziet, namelijk dat je kiest voor elkaar en niet er ook nog een ander op na houd.

Wil ze verder met iemand die niet van haar houd?

Maar naast erover praten moet je zeker leuke dingen gaan doen en met dit heerlijke weer gaat dat vast lukken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat ook wel wil helpen is om samen alle negatieve punten van hem op te noemen, die heeft hij natuurlijk al zien verliefde mensen die niet van elkaar, maar samen moeten jullie er vast een paar kunnen bedenken.
Jij begint met iets grappigs, namelijk dat je altijd al vond dat die ene broek die hij heeft, toch echt niet kon, als je daar samen om kan lachen kan ze wat meer afstand nemen van het ideaal beeld wat ze nu nog heeft van die jongen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hardstikke lief dat je je vriendin zo wil helpen.

Wat hiervoor is gezegd sluit ik me bij aan. Iemand die van de een naar de ander huppeltdaar heb je niets aan
Zeg haar maar dat ze het vooral niet op haarzelf betrekt.

Dat ze helemaal oke is maar dat die vriend dat niet is.

Dofa

Toegevoegd na 2 minuten:
Je schrijft mijn vriendin had een (leuke) vriend.

Kun je omdraaien: mijn vriendin( heef)t een hele leuke vriendin en (had) een (eikel )van een vriend

Daar kun je haar misschien ook nog op wijzen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet afleiding zoeken voor haar . vraag aan haar wat ze graag zou doen, en als je dat weet doe het dan met haar!als ze zegt dat ze niks wilt doen, moet je toch iets doen. als je niks doet ,gaat ze er nog meer over denken. veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mens moet weten wanneer hij verloren heeft en zich daarbij neerleggen. Zij kan hem wel terug willen, maar hij wil haar niet terug want hij houdt niet meer van haar. Kan het nog duidelijker? Het is trouwens erg dom hem terug te willen want hij is vreemd gegaan. En zelfs al zou hij nog van haar houden, wat hij dus niet doet, dan nog zou hij niet meer te vertrouwen zijn. Dat geintje zou hij haar dan nog een keer kunnen flikken. Sommige mensen hebben echt een plank voor hun kop. Ze willen gewoon niet begrijpen dat ze aan de kant gezet zijn.

Om haar er overheen te helpen kan je het best zoveel mogelijk afleiding voor haar scheppen. Probeer haar mee te krijgen naar leuke dingen; terrasje, disco, shoppen, dagje strand, de sauna, de markt.... Verzin maar wat om haar het huis uit te krijgen.
12 jaar geleden
Ga stappen en leuke jongens spotten er zwemmen meer vissen in de zee