Mijn man is 6 jaar jonger en we passen perfect bij elkaar.We kennen elkaar al sinds 1981 maar zijn pas getrouwd in 1994 omdat ik na 3 miskramen eindelijk zwanger bleef. We zijn getrouwd omdat ons dat makkelijker leek vanwege het kind. Het scheelde een hoop rompslomp en we woonden toch al lang samen. Als ik niet had aangevoeld dat het goed zat tussen ons, was ik niet met hem getrouwd en had ik zeker niet al die ellende met die miskramen meegemaakt. Hij wilde al langer met mij trouwen, maar vanwege mijn leeftijd wilde ik het pas nadat we een kind hadden. Hij is gek op kinderen en die kans wilde ik hem niet ontnemen, want stel dat ik te oud was inmiddels na al die wachttijd tussendoor. Hij had het niet erg gevonden, maar ik wel, voor hem althans. Inmiddels is ons kind 16 jaar oud en heeft 2 stabiele, liefhebbende ouders die hij niet zou willen inruilen, volgens zijn eigen zeggen. Wij zijn een gelukkig gezinnetje en het leeftijdsverschil valt anderen niet eens op! Het belangrijkste is dat je zelf er geen last van hebt en dat is bij ons nooit het geval geweest.