Wat betekent het dat een jongen je nadoet?

Met woorden en interesses

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk vind hij het leuk hoe jij beweegt en alles doet, zodat jij dan zou zien dat hij ook zo is. tenminste dat denk ik. succes!

Naar mijn teken vind hij je dan niet leuk. Hij kraakt je dan als het ware af.

Gezien de naam "girlie1991" ga ik ervan uit dat jij een vrouw bent van 20 jaar en die jongen zogezegd van dezelfde leeftijd ongeveer waarvan jij wilt weten of het na-apende gedrag kan duiden op verliefdheid omdat jij misschien een oogje hebt op die jongen en onzeker wordt van zijn gedrag? Als bovenstaande het geval is moet ik wel zeggen dat ik die jongen behoorlijk kinderachtig vind en ben ik van mening dat als hij je leuk vind dit wel op een volwassener manier zou laten blijken. dit na-apende gedrag kan betekenen dat hij je niet leuk vind, en sterker nog dat hij de draak met je steekt. Ik zou er in dat geval lekker uit de buurt blijven en hem geen aandacht geven dan gaat dit vanzelf wel over. Juist als je hier naar kijkt (want hoe weet/zie jij anders dat hij dit doet) heeft hij er lol in. Zo iemand is jou niet waard. Mocht dit niet het geval zijn dan is het voor jou misschien makkelijker iets meer info te geven (over leeftijd en of je een vrouw/meisje of man/jongen bent) zodat mensen iets meer van de situatie weten, dan heb je meer kans op een waardevol antwoord.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100