ik bn verlief op een meisje maar over welke onderwerp moet ik het hebben met haar??

ik wil dat ze verlief wordt op mij

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet over dingen praten waar zij vn houd. Je moet intresses tonen in haar, haar zoveel mogelijk leuke vragenn stellen wat over haar gaat.. Je moet natuurlijk niet te ver gaan met vragen stellen. Vertel over jezelf, wat jij bijv. Leuk vind enz. Maak indruk op haar en het meerte nog,, vooral veel flirten :p succes!!!

Je zelf zijn! dan kun je zien of ze jou ook leuk vind. de manier van je praten enzo. Doe je in iedergeval niet als iemand anders voor, daar zul je later zeker spijt van krijgen. als ze jou niet goed/leuk genoeg vind, is dat jammer, maar blijf onthouden: Er zijn meer meisjes op deze wereld ;)

Met vrouwen moet je het hebbn over: voetbal, auto's en jonko's klappen. (geleerd in de film Gangsterboys)

Hahaha leuke vraag... Probeer eerst in een gesprek te komen, en laat haar daarna een stap zetten. Welk onderwerp?: Mooi weer heh buiten... ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100