hoe kan ik hem voor mij winnen

ik ben al bijna 5 maanden met me liefje . we zijn gek op elkaar en ben voor het eerste verliefd.
na 5 maanden blijkt dat hij al 8 maanden getrouwd is dus 3 maanden voor dat ik hem kende .
zijn vrouw woont in het buitenlands bij haar ouders en hij was bezig om haar hiernaar toe te brengen en toen wij elkaar leerden kennen is hij van zijn gedachten veranderd.
En nu weet ik niet wat te doen , ik hou van hem en hij ook van mij . alleen weet hij niet hoe hij het tegen zijn vrouw moet zeggen .
zij bleek dat zij al van onze relatie weet maar ze doet alsof zij er niks van weet . en heb van hem nog gehoord dat zij het niet erg zou vinden als hij mij heeft .
hij heeft me hand ter trouwen gevraagd .
ik moet iets doen om haar weg van hem te hebben dat wil hij zelf ook maar hij weet niet hoe en wat .
zou iemand mij kunnen helpen .

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou. Het is heel simpel hij is getrouwd en niet eerlijk geweest en van een getrouwde man moet je afblijven. Hij kan zijn zaakjes regelen door een scheiding aan te vragen maar hij is blijkbaar laks en vind het wel best zo .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100