Stiekem naar een striptent gaan zonder dat de partner het weet is dat een vorm van verraad? Hij zegt van niet omdat er niks gebeurd is.

Buiten natuurlijk dat hij wel toegegeven heeft dat hij iets dronk en babbelde met de "dames" en dat hij 5eu tussen hun string stak, meer niet.
Hij zegt dat hij daar nooit een vrouw heeft aangeraakt.
Hoe kan je die man nog geloven en vertrouwen? Ik heb daar veel moeite mee en hij zegt dat het mijn probleem is.

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik ben er zelf achter gekomen, hij is er alleen zonder vrienden naartoe gegaan en dat ongeveer een jaar.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zijn reactie is wat makkelijk. Interessanter vind ik dat hij een signaal afgeeft. Hij zoekt wat spanning en aandacht. Maak er geen groot probleem van. Gebruik het om samen eens uit te zoeken hoe er wat meer spanning in jullie relatie kan komen...

Ik begrijp hieruit dat jij erachter bent gekomen dus is het ergens niet jouw probleem maar zijn probleem maar hij heeft er jouw probleem van gemaakt. Natuurlijk ben je jaloers....hij steekt een briefje van 5 euro in haar string...een plek waar hij met zijn handen niet hoeft aan te zitten want 1 vrouw is toch genoeg en dat ben jij!!! Hoe zou hij het vinden als jij bij een chippendale op schoot zou zitten en die chippendale aan jouw borsten zit en jouw tussen je benen betast? Heb je hem dat wel eens gevraagd? Maar jij hebt het fatsoen hem trouw te blijven en hij niet bliijkbaar. En dat hij niet te vertrouwen is heeft hij al laten zien door het niet zelf te vertellen en ook door het niet te vragen maar gewoon te doen buiten jouw weten om. Je kan hem nog een kans geven jou te laten zien dat hij te vertrouwen is door hem de keus te laten gewoon te gaan als hij dit maar van tevoren aangeeft. Je kan vragen of je mee mag volgende keer (hoe beschamend dit ook voor je is). Dan kan je in ieder geval ja of nee horen. Als het antwoord nee is weet je in ieder geval waarom...dan kan hij niet doen wat hij wil doen waarschijnlijk. Dan kan je je nog afvragen of een verdere toekomst er nog in zit. Een man die je niet kan vertrouwen is jouw liefde en vertrouwen en inzet en moeite niet waard.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100