wat zeg ik tegen mijn vriendje als ik zuper verliefd ben maar niet te klef wil zijn?

ik ben heel verliefd maar wil niet te klef zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

je kijkt je vriendje aan en zegt...ik ben verliefd op je ...dat klinkt echt niet klef... klef klinkt als je zegt..ohhhh ik ben zuper verliefddddd ..!!! ;-))

zelfde toevallig bij de hand gehad. gewoon eerlijk zijn, zeggen ik vind je super leuk maar ik ben niet zo klef, en dat schrikt me af als jij dat wel doet.

Zeg tegen hem dat je super verliefd bent maar liever nog even wacht met het kleffe gebeuren. Als hij van je houdt dan moet dat geen probleem zijn :)

Gewoon zeggen dat je super verliefd op hem ben maar het wel rustig aan wil doen!!

"lekker zoet appeltje van mij, je doet mijn wereld draaien... om je heen hahahah :P" gewoon klef zijn joh, is leuk! verliefd zijn is een van de leukste dingen die er zijn!

En zijn jullie al een stel of zit dat er aan te komen? Ik ga er maar even vanuit dat jullie al een stel zijn maar nog niet zo heel lang. Een paar weken? En wat versta je eigenlijk onder klef? Wil je helemaal niet zoenen, knuffelen of hand in hand lopen? Of bedoel je klef waar andere mensen bij zijn? Geef hem wel af en toe een knuffel en een zoen, en ga af en toe lekker tegen hem aan zitten. Zeg er dan bij dat je hem super lief vindt, maar dit alleen wil als jullie alleen zijn. Als je dat ook niet wil, ben ik bang dat het snel uit zal zijn.

laat het gewoon komen zoals je het vanuit je gevoel wilt doen. Als je er teveel bij na gaat denken is de spontaniteit eraf. Zeg het zoals je het graag zou WILLEN zeggen. Dat ben Jij. De ander moet dat maar nemen zoals het is, klef of niet klef, Net zoals jij de ander hoort te nemen zoals hij is... Zeg het gewoon. punt :) succes

Verliefd zijn is een heerlijk gevoel. Je moet gewoon eerlijk zijn tegen je vriendje. Jij bent niet het type dat van dat kleffe gedoe houd. Daar is helemaal niks mis mee. Ik heb zelf ook een vriend gehad die hield daar ook niet van en dat had hij tegen mij gezegd en er was niks aan de hand. Ik voelde me er niet anders door. Ik weet zeker dat jou vriend het helemaal zal begrijpen. En wat er verder ook gebeurd, je moet altijd eerlijk zijn en altijd trouw blijven aan je eigen gevoelens. Dat is het belangrijkste. Veel liefdes plezier.

zeg gewoon ik hou van jou. Klinkt misschien ouwbollig. Geef hem gewoon een kus

Hebben we het nu over het internetvriendje of een ander? Ik bedoel, echt klef doen met een internetvriendje die een vriendinnetje in real life heeft... zou ik toch maar even over nadenken. Maar dat had ik ook al geantwoord op je andere vraag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100