wat moet je doen als je geliefde verliefd is op je vriendin?

mijn geliefde en mijn vriendin hebben een relatie gehad! mijn vriendin heeft het uitgemaakt maar hij vindt haar nog wel leuk terwijl ik hem leuk vindt! mijn vriendin heeft nu met iemand anders.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Meestal hebben de meeste mensen dat wel dat ze hun ex later nog leuk vinden maar dat is meestal na een tijdje weer over en ander er gewoon over praten

Er over praten, verliefheid is meestal een bevlieging (tijdenlijk)

Het lijkt erop dat je geliefde nog steeds gevoelens koestert voor zijn ex. Op zich komt het vaker voor dat je niet plotsklaps alle gevoelens voor je ex kwijt bent na het beëindigen van een relatie maar hij zou wel min of meer over haar heen moeten zijn voordat hij een nieuwe relatie begint. Voor jou kan dit pijnlijk en kwetsend zijn. Je moet een gesprek met hem aangaan over deze situatie. Vraag hem of hij met zijn hart wel bij jou is en wil zijn. Vertel hem dat dit je pijn doet en onzeker maakt. Als hij niet voldoende voor jou voelt of meer voelt voor haar dan voor jou doe je er wijs aan om te stoppen met deze relatie. Jouw vriendin kan er weinig aan doen dat hij zich zo voelt, probeer het haar dan ook niet kwalijk te namen, het zou jammer zijn als dit jullie vriendschap op een negatieve manier beïnvloedt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100