Wat moet ik zeggen/doen als mijn ouders condooms hebben gevonden in mijn kamer en hier boos om worden?

Ma heeft condooms gevonden in me kamer dit gaat ze tegen me vader zeggen en die gaat boos worden dan mag ik nietmeer bij hem komen wat moet ik nu doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K
Kimath
13 jaar geleden
Je hebt dus toch condooms in huis, waarom gebruik je deze niet dan, als je je zo zorgen maakt over zwangerschap.
Amadea
13 jaar geleden
En hoe denk je dat ma en vader zullen reageren als je inmiddels al zwanger blijkt te zijn - gezien je vorige vraag?
Kimath
13 jaar geleden
Ik wou zeggen: ze kunnen in elk geval blij zijn dat je het veilig doet, maar aan je vorige vraag te lezen doe je dit ook niet..
Kimath
13 jaar geleden
Gevonden condooms is toch wel een kleiner probleem dan moeten vertellen dat je zwanger bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hun denken anders over ze zijn streng niet heel streng wel streng in dat sex gebied ze willen helemaal niet dat ik nog sex heb mijn vader ziet mij nog als een ja klein meisje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, waarom zouden je ouders boos worden.
jij bent het bewijs dat zij ook niet meer maagd zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de waarheid zeggen: ja ik heb condooms, nee ik gebruik echt nog ze niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is alsnog niet eerlijk ik heb 2 keer condoom gebruikt voor de rest onveilig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen; ik heb ze voor de zekerheid, mocht er ooit iets gebeuren ben ik in ieder geval voorbereid Of; het is een krijgertje van m'n vriendinnen, als grapje ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trapt ze niet in heb al gezegd xd ze doet moeilijk over ze weet niet eens dat ik sex heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, je vader heeft wel gelijk: je bént nog een klein meisje. Lichamelijk misschien een grote meid van 16, maar geestelijk duidelijk een klein meisje dat niet verantwoordelijk genoeg is om verstandig met seks om te gaan. Anders had je die condooms wel *gebruikt*!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige ouders zijn blij om om te zien dat hun dochter of zoon veilig doen mijn ouders willen gewoon niet helemaal niet dat ik nog aan sex begin , mijn vader is streng , ik woon bij me moeder mijn broer die is nog erger dan me vader, mijn ouders komen uit bosnie en heb familie in polen , die zijn best streng in zulke dingen vooral in bosnie
als dat zoo is dat me vader te weten kom dat ik sex heb zie ik hem nooit meer in me leven maar dat snappen sommige niet mischien nu wel ,
Amadea
13 jaar geleden
Dat had je moeten bedenken vóór je eraan begon, dat is nu toch te laat....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ouders weten dat je niet in Polen of Bosnië opgroeit , maar in Nederland, en die keuze hebben e indertijd zelf gemaakt. Dus nu niet piepen dat hun dochter de normen en waarden van haar leeftijdsgenoten overneemt (die inderdaad niet altijd even koosjer zijn).
Als die profielfoto je eigen foto is, straal je inderdaad veel te vee 'sex' uit voor een meisje van 16, (terwijl je onder die laag pamuur juist extreem jong / kinderijk oogt), en zou ik me as ik je vader was daar eerst eens mee bezig houden. Als jij jezelf zo in de etalage gooit, is het natuurlijk ook niet zo vreemd dat je vlees moet gaan verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Marleen Goede reactie zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, wereldse reactie marleen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja is mijn foto, vind wel onzin dat je zoiets zegt , hoezo te straal ik teveel sex uit , uhmm ik heb gewoon normaal kleren aan,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aanvulling op Marleen. Zie je houding. Maar dat zal je waarschijnlijk toch niet snappen. Ik zeg maken even een printscreen en bekijk dit verhaal nog eens over 10 jaar. @ Marleen Volledig juist geantwoord !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom onzin ? Ik geef gewoon mijn mening ofwel de indruk die je op mij - en ongetwijfeld op veel meer mensen die je helemaal niet kennen en je DUS uitsluitend op je uitstraling / uiterlijk kunnen beoordelen- maakt.
Het is inderdaad niet de kleding, maar met name de make-up, de pose en de blik. Die normaliter het regelrechte resultaat zijn van de indruk die JIJ op de foto wilde maken. En dus ook de indruk die je maakt.
Sex straal je namelijk niet uit door je schaars te kleden (vaak integendeel) maar met je houding en je ogen. En die schreeuwen vrij luid "'Pak me pak me !"
(En ik ben een vrouw van middelbare leeftijd ; kun je nagaan wat voor effect je hebt op hitsige jonge knapen!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwe foto die je tijdens het typen van mijn reactie hebt geplaatst, straalt overigens nog steeds PRECIES hetzelfde uit. Ik hoop dat het een pose is, want anders ging je bij mij aan de ketting aan de verwarming ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens wat een wereld van verschil met de foto van dit - overigens pas vijftienjarige- meisje dat i nu even als avatar heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De (overdaad) aan make-up doet trouwens ook een hoop hoor. Maar de blik is de hoofdmoot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mama, waarom kies je nou mijn foto voor Goeievraag ? xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(Sorry lieverd, even lenen ;-) Morgen neem ik mijn eigen harsens weer. Dit hoofd bevalt me wel eigenlijk.
Kimath
13 jaar geleden
@Marleen: leuke foto hoor :D
Ze ziet er uit als een lief meisje.
De foto van de vraagsteller vind ik ook niet zo mooi. En met haar gezichtsuitdrukking kan ze zo op deze site: http://antiduckface.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad het pruilmondje, dat veel gebruikt wordt maar haar doel volledig voorbij schiet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bemoei je steeds met me make-up, zoveel is het niet,
kan , kan zoo denk jij en wat jij denkt kan me weinig een reet schelen snapje, en die meisje met mij vergelijken hahahahaahahahahahahahahahaahahahaha, we weten wie knapper is
Kimath
13 jaar geleden
Volgens mij weten we ook wie er verstandiger is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik 'bemoei' me nergens mee ; ik probéér je een beetje uit te leggen hoe je overkomt (niet alleen op mij), en hoe je een stuk frisser / aantrekkelijker op een foto kunt staan, voornamelijk door de 'duckface' te vermijden en gewoon vrolijk te lachen en achter de verf vandaan te komen. Daar hoef jij niks mee te doen, al wil je door het leven als een kruising tussen Lolo Ferrari en Pip de clown, dat moet je te allen tijde zelf weten. Ik weet wel dat mensen die zo hard schreeuwen dat iets ze geen reet kan schelen, in elk geval OF aan het nadenken zijn geslagen OF extreem dom zijn. Beiden zijn me om het even, maar ik hoop natuurlijk het eerste. Natuurlijk hoef jij je niks van mij of andere mensen op wie je wat te sexy/gemaakt overkomt aan te trekken ; het is tenslotte jouw lijf en jouw leven. Je mag van mij natuurlijk ook gewoon gaan sokjes breien. Ik heb zelfs nog wel een patroon voor je ;-) Geloof het of niet, maar zo'n brave Hein als mijn dochter (op de foto) ben k zelf beslist niet geweest ; integendeel. Ik was op mijn veertiende meer 'jouw type', en zou ook niemand geloofd hebben dat dat nu eenmaal niet de goede uitstraling was voor een meisje van die leeftijd. Vijftien jaar oud, niet meer thuiswonend en zwanger begon het ongeveer te dagen. Ik hoop gewoon dat het kwartje bij jou eerder valt, want ik vrees dat voor jou een abortus niet zo'n voor de hand liggende optie is als het voor mij was, en inmiddels hebben we ook een hoop meer SOA's om uit te kiezen. Maar nogmaals, je bent een grote meid, aan jou de keus. Ik vind alleen dat je het recht hebt te weten welke keuzes je daadwerkelijk hebt. En dat zijn er meer dan je denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles kan, iedereen denkt anders, marleen bemoeit zich te veel met mij , kan zijn dat ze jaloers is of aandachtloos is, ik ben iedergeval niet down met haar blabla laat haar dat voor haar mama bewaren mij voor de gek houden lijk me sterk, hahaha stoer komen doen , als je vraagt aan paar jongens welke meisje is mooier van die 2 haha ik weet die antwoord al, oke maar ik wil ook weer niet arrogant overkomen , maar marleen please bewaar die bullshit voor je mama en pappie samen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, heel jammer dat je dus ook niet kunt lezen.
Je hebt er overduidelijk geen bal van begrepen, en ja, wat jongens leuker vinden een net meisje of neukvlees, dat weet ik ook wel. Been there, done that. Voor de lange termijn heb je er echter geen ruk aan. Maar goed je zult het binnenkort druk genoeg krijgen.
Veel succes ermee. http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/gebreide-babysokken-van-fabel-18-23.asp Toch blijft het triest.
Kimath
13 jaar geleden
Meid, veel succes verder in je leven. Ik vind de opmerkingen van Marleen goed, als je wat ouder bent zul je het waarschijnlijk wel begrijpen. De mensen hier willen je alleen waarschuwen en proberen te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die dingen wat ik schreef was voor dat jij die hele verhaal had geschreven , oke ja dat kan zoals ik zei iedereen denkt anders , ik kan wel lachen op fotos maar ik doe het niet omdat het niks voor mij is ,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch zou je er vreselijk van opknappen. Maar goed, jouw keus, jouw leven. Veel sterkte ermee ; dat ga je nodig hebben. (Maar dat geeft ook niet , daar krijg je karakter van).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niemand kent me eens van hier ! dat vind ik het domst van alemaal zal ik ook eve duidelijk zijn ik heb al een vriendje , ik heb 1 ex gehad hij is vreemdgegaan toen ik in polen was ,ik had met hem 1 jaar kwam derachter op me verjaardag , en deze vriendje die ik nu heb heb ik 1 jaar en 3 maandjes gehad heb met hem weer genomen nu hebben we 3 maanden nee dat is niet niks he haha, ik ben ontmaagd door deze vriendje, dat noem ik geen neukvlees tjah wat zal ik zeggen jullie kennen me niet,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kom heel anders over op fotos, maar wat ik nooit zal doen is vreemd gaan met iemand zomaar in bed gaan , hadden mensen niet verwacht dat ik maar 1 ex heb gehad tjah is wel zoo,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, we kennen je niet, en we hebben ook nog NOOIT meisjes zoals jij ontmoet, je vragen en je opmerkingen zeggen helemaal niets over jou, we zijn zelf niet jong geweest we hebben onze ogen in onze zak en komen net kijken. Dus waar praten we eigenlijk over, he ? Drie maanden ; da's verdorie bijna een mensenleven ! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga hier ook geen energie meer in stoppen.
Jammer dat deze toekomstige (korte termijn) bijstandsmoeder wel weer uit onze ruif moet vreten........
Kimath
13 jaar geleden
wat probeer je hier nu mee te bereiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand verwijderd blijkbaar steeds Oostblokkers' inhoudelijke, subtiele, gemotiveerde reacties. Jammer, want die geven wel een goed beeld van wat haar bezighoudt, en het verwijderen ervan slaat wel rare onbegrijpelijke gaten in deze discussie die hem wat lastig leesbaar maken. Alsof ik mijn handen er al van aftrek na haar laatste opmerking.
Daar was echter wel wat meer voor nodig.......
De laatste 3 posts na Oostblokker zelf komen nu wel een klein beetje eigenaardig over. En natuurlijk, het wás smakeloos gescheld en getier, maar daarin was ze zo overduidelijk zichzelf aan het overschreeuwen dat ik toch nog wel hier en daar een lichtpuntje zag. Wel vrij 'normale' reacties van een doorsnee opstandige puber eigenlijk, die wellicht haar ei niet kwijt kan waar het zou moeten. Ik hoop gewoon dat ze - ondanks dat ze nu pislaaiend is op die ouwe taart - toch een heel klein beetje hiervan meeneemt en voortaan beter oppast. Mag best stiekem, hoeft ze hier niet te vertellen, als het maar gebeurt.

Antwoorden (12)

Er is niks meer aan te doen want ze zijn al gevonden. Je zegt dat je vader zo boos gaat worden dat je niet meer bij hem mag komen. Op wie slaat 'hem'? Op je vader (als je ouders gescheiden zijn) of op je vriend?
Jammer dat je moeder zo boos werd want die condooms die wijzer er juist op dat je verstandig met seks om gaat en dat zou juist aangemoedigd moeten worden. Maar waarschijnlijk is het voor je moeder even een enorme shock om erachter te komen dat jij, haar dochter, nu "al" seks heeft. Je bent in haar ogen misschien nog te jong en ze moet dit even verwerken omdat in haar hoofd het beeld van jou als kind gegrift staat.
Geef het tijd, waarschijnlijk trekt ze na verloop van tijd wel een beetje bij.
Misschien kun je er later wel nog met je moeder over praten of misschien kun je haar een briefje schrijven om het een en ander uit te leggen. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou... Door die condooms lijkt het er ten ónrechte op dat ze verstandig met seks omgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind wel dat je mooi uitgelegd heb woon bij me moeder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ff toegeven dat je niet verstandig met sex omgaat gezien je andere vraag over onveilige sex zonder condoom
meer halen en die in de tas van je moeder doen en deze op de kop zetten voor je neus van je vader...

ff serieus...
je komt er niet meer onderuit. kleine meisjes worden groot, en als het toch zo is dat je je met bepaalde dingen bezig houdt is het juist verstandig dat je ze gebruikt. ouders willen dit liever niet weten van hun kinderen dus kunnen boos worden.

als ze vragen stellen geef gewoon antwoord en leg uit hoe en wat. als ze erg boos zijn is het beter hier niet al te veel op in te gaan, maar op een rustig moment nog een over te beginnen.

succes!

Toegevoegd na 16 uur:
herstel!!! zie bij je andere vraag dat je niet altijd de condooms gebruikt.

bedenk je dat het allemaal mee zal vallen, je hoeft ze niet te vertellen dat je zwanger bent omdat je niet zo heel erg slim bezig was.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wijs je ouders op de volgende punten:

Dat je geen kind meer bent, maar bijna een jonge vrouw.

Dat je relatie hebt, zoals zij vermoedelijk wel zullen weten en..

Dat je lichamelijk zover bent dat je zwanger zou kunnen raken.

Dat je derhalve je voorzorgsmaatregelen getroffen hebt..omdat je jezelf wilt beschermen tegen een tiener moederschap..

Dat je eigenlijk niet kunt begrijpen waarom zij boos/ontstemd zijn..terwijl jij als een verstandig meisje problemen juist tracht te voorkomen..

Dat de tijden 'een beetje' veranderd zijn sinds vroeger..

Kopieer dit stukje eventueel en..geef hen dat te lezen..

Groetjes aan je vriend, hè..en natuurlijk ook aan jou,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeggen dat het ballonnen zij,alvast voor je verjaardag zal wel niet helpen? Dan is het beter toe te geven,dat je sex hebt en nog wel veilige,omdat je de risico's van onbeschermde niet onderschat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
by the way....andere vraag al gezien van deze persoon Moolkeesje :)
Ik denk dat zr blij moeten zijn dat jullie het met condoom doen!! Er zijn genoeg jongeren die dit niet doen, heel dom.. En zoals al eerder aangegeven, kleine meisjes worden groot.. Ik denk niet dat ze je dit kan verbieden.. (of je moet echt te jong zijn om je hier mee bezig te houden.. Ik was zelf 14 dus waar is de grens?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohh niet gezien.. Dan is het heeel dom!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi vind je naam wel heel toepasselijk Gebruikerrrrrr :)
Dat je ouders zich aan elkaar confirmeren kun je ze moeilijk kwalijk nemen. Tja, je hoeft ze niet alles te vertellen. Ze zullen je te jong vinden voor seks maar dat neemt niet weg dat ze heel goed beseffen dat moment toch een keer moet komen. Misschien moet je gewoon uitleggen dat je op dat moment voorbereid wilde zijn door je in ieder geval te beschermen met een condoom. Wat je zonder die dingen uitgehaald hebt is oerstom maar dat moet je ze dan maar niet vertellen.

Gebruik voortaan wel je verstand. Ik heb ooit mijn dochter het gebruik van condooms uitgelegd toen ze net een vast vriendje had. Uiteraard niet alleen het hoe maar vooral het waarom van condoomgebruik en haar er een paar gegeven. Toen was ze iets jonger dan jij nu bent en ik heb er ook bij gezegd dat ik haar eigenlijk veel te jong vond voor seks. Dat vind ik nog steeds. Maar ja, op die leeftijd hebben ouders kinderen nu eenmaal niet meer aan een touwtje en dan heb je meer aan een goeie verstandhouding en aan kinderen die hun nuchtere verstand hebben leren gebruiken dan aan regels die hun doel voorbijschieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je inderdaad seks hèbt
Maar dat je het wel veilig doet;) ze
Moeten blij wezen dat je het veilig doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is hier over een paar dagen toch wel "rustiger" over te praten. Ik denk dat je moeder "zich rot geschrokken is" EN maar dat is echt speculatie van mij: misschien dacht zij ook wel: o jé wat gaat je vader hiervan zeggen.

Een boze reactie is dan snel gegeven.

Ik hoop voor je dat jij kalm kunt blijven en achter je zaak kunt blijven staan. Je bent (als ik naar je leeftijd in je profiel kijk) niet 'idioot " jong voor dit soort zaken, hoe graag je ouders ook willen dat je er nog niet aan toe bent.

Dus gewoon rustig zeggen: ik denk dat ik er aan toe ben maar ik wil het wel veilig doen.
13 jaar geleden
Gezien je vorige vraag: zeggen dat er niets aan de hand is omdat jullie ze toch niet gebruiken. En dan gelijk vragen of ze willen uitleggen hoe je ze moet gebruiken tegen de tijd dat jullie volwassen genoeg zijn om wat verstandiger met seks om te gaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHAHA +1
Ik begrijp best dat het voor ouders even schrikken is als ze ontdekken dat hun kinderen een sexleven gaan krijgen.
Maar als je rustig met ze praat zullen ze moeten toegeven dat ze beter een paar condooms kunnen vinden dan dat ze te horen krijgen dat hun dochter zwanger is of een akelige SOA heeft, nietwaar? Ik spreek uit ervaring, heb ook een dochter die gelukkig wel zo slim was om bijtijds de prikpil te nemen. Ik had er als vader in het begin ook best moeite mee maar kinderen worden nou eenmaal een keer volwassen. Probeer je ouders daarvan te overtuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je ziet je vriend dan nooit meer, gewoon liegen dan.

Nee ik heb geen sex gehad, daar ben ik nog niet aan toe. ik heb het daar zelfs nog nooit met mijn vriend over gehad. En die condooms zaten gratis bij een blad. Echt waar! Nogmaals ik wil eerst trouwen, dat vind ik veel belangrijker dan mijn leven vergooien door *het* te doen.

Nee pap, mam, ik vind het wel teleurstellend dat jullie mij niet vertrouwen. Jullie hebben mij heel goed opgevoed en ik zeg jullie, ik heb nog nooit gedaan. Waarom zouden jullie mij veroordelen voor iets wat ik niet heb gedaan? nou? nou? nou?
Nogmaals die condooms zaten gratis bij een blad en ik en mijn vriend willen sowieso eerst trouwen!
Belachelijk hoor dat jullie mij niet geloven. Maar goed ik snap het wel. jullie willen mij behoeden voor een mogelijke fout. Nou dat hoeft echt niet. Ik ben door jullie opgevoed en dus verstandig genoeg om te weten dat ik mijn leven dus niet weg ga gooien!

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, je ouders zullen toch moeten gaan accepteren dat ook jij een keer behoefte aan seks krijgt.
Dat zullen ze toch wel moeten snappen lijkt mij..
Ik weet trouwens niet hoe oud je bent. kijk, als je 13 bent snap ik dat je ouders boos worden. Als je 17 bent lijkt me dat toch vrij normaal...