Mischien stomme vraag maar hoe moet je vingeren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop de cosmo girl van deze maand daar staat het tot in de kleinste detail uitgelegd.. Ik ga het helaas hier niet uitleggen (geen ervaring)

Antwoorden (3)

http://www.sexwoordenboek.nl/vingeren.html

Toegevoegd na 21 seconden:
Vingeren wil zeggen dat je het meisje opwindt door haar vulva met je vingers te bespelen. Als ze het bij haarzelf doet, heet het masturberen.
Laat je pas vingeren als je hier zelf echt aan toe bent, want alleen dan geniet je ervan. Doe het dus niet omdat de ander initiatief neemt en je geen nee durft te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt
ik weet niet na wélk oorlog je niet meer buiten bent geweest, maar heb het even opgezocht voor je.

Wat is vingeren?
Vingeren is het strelen van de vagina van een vrouw met je vingers. Vrouwen doen dit zelf om te masturberen, net zoals jongens zich aftrekken. Mannen doen dit bij vrouwen om ze opgewonden te maken als een vorm van voorspel.
Hoe kun je het beste vingeren?
Als je een meisje bent en je jezelf wilt vingeren is het kun je het beste een paar verschillende manieren toe passen om te kijken welke het beste voor je werkt. Je kunt heen en weer langs je clitoris wrijven, terwijl je een vinger naar binnen brengt. Je kunt ook alleen heen en weer wrijven langs je clitoris. Als je je clitoris direct aanraakt zul je wel een stimulatie ervaren, maar die is bij de meeste vrouwen te heftig. Daarom hun je beter het gebied om de clitoris heen stimuleren.

Er wordt vaak vergeten dat er bij het vingeren vooral geconcentreerd moet worden op de clitoris. Net als met sex ervaart een vrouw weinig, als je alleen een vinger bij haar naar binnen brengt en deze op en neer beweegt.

De manier waarop een vrouw het lekkerste klaarkomt, is als haar clitoris gestimuleerd wordt en er zich iets in haar vagina bevind.

De beste manier om een meisje te vingeren is van boven af. Je legt je hand als een soort kommetje op haar vagina. Je kunt op die manier een of twee vingers bij haar naar binnen brengen. Als je, je vingers dan in en uit haar vagina beweegt gaat je hele hand heen en weer. Doordat je hand als een kommetje gevormd is, gaat de onderkant van je hand langs haar clitoris. Deze beweging biedt stimulatie aan de clitoris door het heen en weer wrijven.

de link heb ik er ook even bijgedaan voor je, daar staan vast nog wel veel meer leuke weetjes in.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow bedankt
Kimath
13 jaar geleden
Het belangrijkste is, niet te hard willen wrijven. Dat doet zeer en gaat schuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen dank ! en als je geen bonje wil kan je de aanvullende info van Kimath ook meenemen in je les :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap de minnetjes niet, van mij krijg je een plusje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die minnetjes vinden vast dat je te "open" bent over het onderwerp, maar van mij een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank jullie :O))
Kristal
13 jaar geleden
Je krijgt van mij ook een +1 Eucje, maar je kijkt er wel vies bij.... :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHA!!!!
das paulus junior, niet euca!!! (hij is altijd gestoord, niet op letten) :OP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Contra min=plus van mij!
Wat een uitgebreid verhaal, daar konden de zalige zieltjes waarschijnlijk niet zo goed tegen. Wel even omschakelen hoor, na zo gewend te zijn aan jou en je hondje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx bas!
ach de tere zalige zieltjes (zou toch bijna je middelvinger opsteken??) tja, ik en hondje kregen het wat frisjes aan de de waterkant. vandaar dat ik de kleine man ff neer heb gegooid hier. maar alles went ...zegt men :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus1 voor deze open en begrijpelijke reactie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je Aag, graag gedaan hoor (het is maar een stukje van internet, zoals ik vaker van het net afhaal bij het beantwoorden van vragen) :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heksje, ook een vette plus van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"ik weet niet na wélk oorlog je niet meer buiten bent geweest, maar heb het even opgezocht voor je." Dat is niet een erg aardige reactie om te geven. Je moet zelf ook wel weten dat dit niks met een oorlog te maken heeft en dat het ook niets met opsluiting te maken heeft gehad. Iemand komt al met zijn vraag en krijgt op de eerste plaats zo'n reactie. Erg jammer. Tiz namelijk het eerste dat je neerzet. Je uitgebreide antwoord is okay, daar zeg ik ook niets over. Maar je opening zin wel. Die is gewoon stom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit geen beste antwoord gaat worden weet ik het ook niet meer! +
Ten eerste bestaan er geen stomme/domme vragen, wel stomme/domme antwoorden. Vingeren is met met de vinger aanraken van de clitoris, schaamlippen. Hoe je moet vingeren is moeilijk uit te leggen, ieder meisje ervaart het anders. Je kan rondjes draaien bij de clitores, en strijkje geven. Het meisje bij wie je het doet kan je het beste antwoord geven hoe je het moet doen.
succes:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt