Dat is een vrouw op leeftijd die op jonge jongens valt en alleen relaties heeft met veel jongere partners. Meestal vrouwen van middelbare leeftijd met jongens van in de 20. Patricia Paay is een goed voorbeeld.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow oké dank je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank, graag gedaan!
Een oudere vrouw die relaties heeft met jongere mannen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn oudere vrouwen die met jongere mannen daten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een vrouw die met jongere mannen date of een sexuele verhouding heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een onafhankelijke en sexy vrouw, ze genieten van jeugdige fitte mannen met dezelfde levensvreugde.