Hoe noem je het als twee mensen het zelfde gevoel hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel mensen hebben hetzelfde gevoel want er zijn meer mensen dan gevoelens

Antwoorden (8)

Lotgenoten? Volgens mij heeft dat niet echt een naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zielsverwanten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken wel de gedeelde psychotische stoornis dit heet folie à deux Kijk maar eens op wiki als je meer info wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon, gedeelde emotie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je Telepathie???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt een vraag. Dit kan je voortaan beter bij "reactie" zetten, zo voorkom je dat je een min krijgt. Deze min was overigens niet van mij. Kijk voor juist gebruik van deze site op http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Twee zielen, één gedachte.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt lotgenoten of zielsverwanten kun je niet zeggen denk ik bij 'hetzelfde gevoel'!

Dus gedeelde emotie is denk ik het beste.

Denkertje:
Gedeelde smart is halve smart!!