Een relatie met de ex van men zus?

Mijn zus heeft ondertussen als 1.5jaar een relatie met een andere jongen. Hoe moet ik dit vertellen aan haar en mijn ouders? Ik hou echt van hem en hij van mij.
hulp! :(

Weet jij het antwoord?

/2500

Oeiii Lastig Eerlijk zijn? Ik denk dat iedereen jullie gelukkig wilt zien. Verder is het ook belangrijk hoe en waarom haar relatie met hem is geëindigd Succes!

Voorzichtig polsen hoe je zus t vind als zij haar 'ex' weer onder ogen komt. Mensen kunnen veranderen. Ook je vriend. Dus hopelijk wordt hij zonder vooroordelen door je familie opgenomen.

Het is een moeilijke situatie? Waarom zijn ze uit elkaar en hoe lang waarin ze samen.?Vertrouw je echt in hem?

Ik zou het niet wagen.. Kans is groot dat er toch nog problemen komen. Echter als je echt van elkaar houdt, waarom zou je diegene dan laten gaan!?

Je zou met je zus af kunnen spreken in een café, en dan samen verschijnen. Dat is wel ff heftig voor haar, maar het is een probleem van jou én van je vriend. De kans dat ze boos wordt is groot, logisch natuurlijk. Jullie hebben er echter allebei voor gekozen om in deze onhandige situatie te stappen. Geef haar de ruimte om boos te zijn, maar niet de macht om jullie relatie te beïnvloeden. Zolang je zus nog boos is, zullen ook je ouders er niet veel van willen weten, vrees ik. Als je echt "van hem houdt", vecht er dan voor en laat je ouders en zus zien dat het jullie menens is.

Ik zie niet direct zo'n probleem, maar je moet wel opletten dat je de relatie met je zus niet verstoort. Open communicatie is een begin. Je zus heeft een ander dus die hoeft eigenlijk niet boos of jaloers te zijn, het is al lang geleden...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100