ik heb een hele irritante vriendin maar als ze wil afspreken dan durf ik geen nee te zeggen wat moet ik doen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon nee zeggen

ja is goed zeggen en dan zeggen dat je dan niet kunt:P

De waarheid vertellen. Vertel dat je haar eigenlijk niet zo leuk vindt. Of kijk hoe je haar kan veranderen....

Het uitmaken.als je niet graag bij der wil zijn zit er iets niet goed

Eerlijk zijn is het beste

Je hebt alleen jezelf ermee als je niet nee durft te zeggen. Een vriendin is iemand met wie je graag optrekt en tegen wie je alles kunt zeggen. In dit geval dus niet. Zeg gewoon één keer dat je er geen zin meer in hebt en ik garandeer je...je bent er voor altijd van af!

Is het een vriendin of is het geen vriendin? In ieder geval zeggen dat je er geen zin in hebt.Dat is voor jullie allebei het beste.

Ben eerlijk. Niks vervelender voor jou dan telkens een smoesje te moeten verzinnen en niks vervelender voor haar dan te voelen dat je eigenlijk helemaal niet met haar op wil trekken. Als je het haar duidelijk vertelt, is dat niet leuk en ze zal ook heel boos zijn, maar dan kan ze wel op zoek naar vrienden die wel bij haar passen in plaats van om jou heen te blijven hangen. En dat is echt beter.

Eigenlijk is dat dan toch geen vriendin? Een vriendin heb je vrijwillig Jij vind het blijkbaar moeilijk om te zeggen dat je haar niet aardig vindt (kan ik me voorstellen want ze klinkt behoorlijk drammerig als jullie toch elke keer afspreken terwijl jij niet wilt) Dus ik stel toch de laffe actie voor: Altijd een smoes klaarhebben. Als ze naar een tijdje zegt: het lijkt wel of je niet wilt, je hebt altijd wat anders, DAN heel eerlijk zeggen, ja dat is ook zo maar dat durfde ik eerst niet tegen je te zeggen, jij accepteerde ook nooit een nee bij het afspreken en ik voelde me daar onzeker over, sorry Dan is zij vast beledigd maar eigenlijk klopt het wel, het komt ook echt door haar houding dat jij niet eerlijk durft te zijn (is misschien uiteindelijk ook leerzaam voor haar)

Je kunt het beste gewoon het eerlijk zeggen, dit kan overigens best moeilijk zijn maar misschien is het beter.

Luister naar je gevoel. En wees een grote jongen. Zeg het haar gewoon. En stop met jezelf te kwellen en je vriendin in de waan te laten. Dit soort situaties zul je (helaas) nog wel vaker tegenkomen in je leven. Door de zure appel heenbijten heet dat.

Een iritante vriendin klinkt als een tegenstelling. Eerlijkheid duurt het langst dus de kunst wordt om eerlijk en met respect aan te geven wat de rede is dat je het niet wil of wat de voorwaarden zijn die zorgen dat je wel wil. Wat irriteert en zegt dat ook iets van jou? Het is uiteindelijk wat je werkelijk wil en deel dat. Het is vervelend om niets te zeggen en toch iets te blijven uitstralen naar die vriendin zonder de werkelijke reden te delen.

Wees eerlijk, als je geen lol hebt met een vriendin dan heb je er geen goeie band mee.. En als ze er achter komt dat je haar niet wilt als vriendin zal ze zich erg gekwetst voelen..

zeggen dat je niet kan, ik had ook zo iemand die de hele tijd wilde afspreken als je zegt dat je niet kan en je houd dat vol zullen ze ook wel merken dat je er geen zin in hebt , het is misschien niet zon aardige manier maar ja ik kan begrijpen dat je niet recht in iemands gezicht wil zeggen dat je geen zin hebt om met diegenen af te spreken. ik weet niet hoor bij mij werkte het en ik heb nog steeds mensen die me aardig vinden ;D hihi

Dat lijkt me een soort van stress vriendin , niet gezond voor je . Je moet en hoeft niet alles te pikken van die meid . Bijt van je af , en kom voor jezelf op .

Gewoon zeggen dat je geen zin hebt.

vertel haar waarom je haar irritant vind, en dat dit niet perse aan haar ligt maar aan het gevoel wat jij erbij hebt. door dit gevoel voel je je er niet prettig bij en zou je een afspraak maken om haar te plezieren terwijl jij je er niet prettig bij voelt. omdat je dit niet eerlijk vind naar haar toe vertel je nu hoe de vork in de steel zit, en zal dus voortaan nee zeggen op haar vraag om iets samen te gaan doen. je bent er namelijk van overtuigd dat er iemand te vinden is die haar aanwezigheid en persoontje meer op prijs zal stellen dan dat jij doet. (zoiets....?)

Uitmaken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100