wat is leuk om met je vriendin te doen??

we hebben pas een week verkering zij is 12 ike 13.
dus ik bedoel bijvoorbeeld een boswandeling...
alvast bedankt voor jullie antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een boswandeling zoals je zelf al noemt is een leuk idee als jullie dat allebei leuk vinden, of wandel door de stad. Je kunt ook naar de bioscoop gaan of naar de dierentuin of een pretpark.

Het beste antwoord

Jullie zijn nog heel jong...en je bent nog maar net "op" elkaar...

Blijf een beetje in de buurt van huis. Gezellig bij elkaar thuis komen, kamer bekijken, hobbys laten zien, videoband of dvd kijken, bij elkaar blijven eten. De moeders koken vast wel wat lekkers. Veel lachen, da's ook belangrijk.

Een stuk fietsen, hand in hand door de stad lopen en misschien komen jullie wel klasgenoten tegen..., samen de hond uitlaten. Lekker samen M3 luisteren.

En vooral ook nog met je eigen vriendjes en vriendinnetjes omgaan. Die zijn ook belangrijk. Maar bijvoorbeeld de woensdagmiddg en de zaterdagmiddag gezellig met elkaar optrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit niet bij haar in de klas :p
maar tog bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (16)

naar de fiim, op zaterdagmiddag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb m'n antwoord per ongeluk ook als reactie in gevoerd.

Een boswandeling zoals je zelf al noemt is een leuk idee als jullie dat allebei leuk vinden, of wandel door de stad. Je kunt ook naar de bioscoop gaan of naar de dierentuin of een pretpark.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet dan niet na die boswandeling chocolademelk te gaan drinken (of een Big Mac eten)
13 jaar geleden
samen naar een tentoonstelling
of naar de bioscoop
een ijsje eten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens of je in jouw omgeving een pannenkoekenhuis of iets dergelijks hebt in een mooi natuurgebied of een park. Lekker wandelen, daarna een pannenkoek of iets dergelijks: leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen naar de film, gaan eten, naar de disco, gezellig avondje muziek, gaan bowlen, gaan winkelen of samen gaan fietsen of wandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
film, eten, disco???
Voor een 12 jarige???
Gewoon muziek luisteren op je kamer en intussen lekker kletsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat jullie niet zo erg veel geld hebben op jullie leeftijd, dus samen uitgaan kan vast niet. Wel kun je misschien gezellig wat drinken op een terrasje of nog voordeliger bij bv de Hema of V&D. Samen kletsen aan een tafeltje met een drankje en als je je rijk voelt, met een broodje erbij, gezellig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik voel me rijk duss we gaan ook voor een broodje :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, tja, ik had geen idee......maar een hele fijne middag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed zo ferdyvanmaa ! En ik vind het antwoord van hjmch een dikke plus waard. En ik hoop dat jeullie een hartstikke leuke middag hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel gast38037 :-)
leuk dat je zo romantisch ingesteld bent kinderdisco is erg leuk lijkt me
lekker dansen.
13 jaar geleden
Het vetste aan verkering is, dat je iemand hebt die je goed leert kennen. Dus: ga doen wat je altijd doet als je iets leuks wilt doen, en ga doen wat zij altijd doet als ze iets leuks wil doen.
Hou je van gamen? Ga dan met haar gamen; leert ze meteen jouw interesses kennen. Houdt ze van tennissen? ga een potje met haar tennissen, leer je meteen haar interesses kennen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond het op die leeftijd (en nog steeds trouwens) erg leuk om samen naar het zwembad te gaan. Samen lol maken in het water en achteraf een patatje eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind zwemmen ook leuk en zij ook maar haar moeder vind dat een beetje onnodig ook al wil ze met haar vriendinnen gaan dus het licht niet aan mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Onnodig'? Wat wonderlijk. Komt je vriendin uit een wat preutsere cultuur, dat ze niet in badpak gezien mag worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee haar ouders zijn best wel streng
Naar de ballenbak van Ikea.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flauw hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt wel mee hoor...beetje humor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestevaer, jij snap het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in amersfoort maar dan moet ik te ver fietsenXD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stiekem vind ik dat echt een fantastisch idee!
kijk eens in het week een week blad of er niets in de buurt te doen is.

soms staan er dingen in waar je zelf niet op gekomen zou zijn!

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar lekker naar een karokecafe onderuit zakken

prachtig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij of zij thuis toevallig een wii? Altijd leuk om samen te spelen. Samen koekjes bakken of een cake bakken is leuk. En gewoon thuis een dvd'tje opzette. Of samen ijs gaan eten. Naar een schaatsbaan? Wandeling langs het strand? Samen zwemmen? Of samen een stukje fietsen? Of picknicken.

Alles is leuk! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de film .. zwemen of bowlen