Ben ik echt verliefd en wat moet ik doen??

Het gaat misschien heel raar klink maar ik heb het gevoel dat ik op mijn beeldende vorming stagiaire verliefd ben. Vanaf het begin dat ik hem zag...

Ik ben zelf 14 en hij is 17 ofso. Schat ik hem.. Maar constant als ik hem zie lijkt het net alsof mijn wereldje stil staat. Vooral vandaag toen ik het lokaal binnen liep en ik zag hem zo staan en ik stond echt voor 5 á 10 seconde stil.

En als hij achter me staat voel ik me erg zenuwachtig. En wanneer hij praat ga ik opeens blozen of lachen. En ik durf haast niks te vragen aan hem of een gesprek te beginnen. Of hem aan te kijken durf ik het ook niet...
En mijn vriendinnen denken dat hij me ook leuk vindt..

Maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik ben bang dat ik nog iets verkeerds doe als ik echt erg verliefd op hem word...
Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Okee eh. Laat die eerste vraag maar zitten of "ik echt verliefd ben". Ik denk dat ik er achter ben gekomen dat het antwoord Ja is.. Maar ik moet nog alleen weten wat ik moet gaan doen... Ik kan ook nit echt bepaal

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100