is zij verliefd op mij

ik ben lid van een vereniging, daar is er ook een vrouw waar ik goed mee kan opschieten. we volgen ook tesamen een danscursus. het valt mij op als we met de vereniging ergens tesamen zijn, als ik opkijk dat ze naar mij zit te kijken. ze kijkt dan vlug de andere kant op. ook komt ze veel in mijn buurt staat. op een feest vroeg ik haar eens op mijn telefoon in haar handtas te stoppen. haar antwoord was ; "jij alleen mag dat doen!". we gingen eens met de vereniging naar de bowling, zij was niet op de bowling maar wel achteraf om nog iets te drinken. ik ben na de bowling onmiddellijk naar huis geweest zodat we elkaar niet hebben gezien. de eersvolgende keer dat we elkaar zagen merkte ze mij onmiddellijk op dat ze mij niet gezien had op de bowling.
nu zaterdag laatsleden waren we terug weg, ze zat weer naast mij. ze merkte mij op dat ze in de vereniging hadden gezegd dat ik nen toffe kerel ben. ze is blijven zitten tot dat ik naar huis ben gegaan dan is zij ook weggegaan. toen ik thuis kwam heb ik haar een mailtje gestuurd dat ik het heel leuk heb gevonden en dat ik blij was dat ze er terug bij was, en dat ik er naar uit kijk om haar terug te zien. nu maandagavond laatstleden, komen we tesamen terug van de dansles. ze spreekt mij aan over mijn verstuurde mailtje en zegt :" ik heb je mailtje ontvangen, ik vrees dat ik er niet meer kan op zeggen dan dank u". ik was echt geschrokken. heb ik dan echt de verkeerd signalen gezien? ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je weet het nooit zeker. Er kunnen veel signalen zijn maar misschien vind ze je toch niet leuk. Verder vraag ik me af als jij een mail stuurt en zegt van ik vond het heel leuk enzo waarom zou je dan "dank U" zeggen. Als je bijv ik vind je leuk had gezegd en je krijgt dat antwoord terug ben je in principe afgewezen maar je zei gewoon dat je het leuk vond dus ze had gewoon kunnen zeggen dat ze het ook leuk vond. Maargoed zo denk ik erover. Ik denk dat je het beste nog een e-mail kan sturen en daar wat van je gevoelens voor haar uiten. Zorg dat je ergens vraagt van of ze je alsjeblieft wilt terugschrijven en probeer haar niet te snel weer opnieuw te ontmoeten. Zo heeft de vrouw rustig tijd om er na te denken. Stuurt ze niks terug of krijg je weer zo antwoord zou ik toch zeggen dat ze niet dezelfde gevoelens voor jou heeft. Maar aan de signalen heeft het zeker niet gelezen. Alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik ook dezelfde soort gelijke signalen bij een meisje had en dat ik uiteindelijk ook ben afgewezen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100