als hij steeds oogcontact zoekt, je heel de tijd knipoogjes geeft en je t hemd van je lijf vraagt...
iemand die alleen aardig doet heeft oppervlakkig interesse in je ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is WEET je dat gevoelsmatig.

bovendien kan flirten ook een manier zijn om aardig te zijn want lang niet iedereen heeft daar bij wijze van spreken gelijk een trouwring bij in zijn broekzak.

als jij van het aardig doen van iemand een beetje de kriebels (positief dan) krijgt is het denk ik een geslaagde flirt