Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn buurmeisje schommelt 10 uur per dag, is dat wel gezond?

een jaar geleden
2.3K
ronron1212
een jaar geleden
Ze gaat niet naar school. 10 uur lijkt me echt overdreven
crispy
een jaar geleden
Nee dat lijkt me niet gezond. Ze zou ook wat andere beweging kunnen gebruiken.
Maar het lijkt me vooral belangrijk om te weten waarom ze 10 uur per dag op de schommel zit. Is dat vluchtgedrag? Wordt ze anders thuis mishandeld? Krijgt ze helemaal geen aandacht?
Bon17
een jaar geleden
Nee, ze gaat niet naar school. Ze is 6 jaar. Ze gaat al een jaar niet naar school. Waarom dat weet ik niet. Ik wil me er niet mee bemoeien, want ik wil geen ruzie met de buren. Ook roept ze de hele dag vanaf haar schommel om haar moeder, die bezig is met huishouden en met haar 2de dochtertje van 1,5 jaar.
Antoni
een jaar geleden
@Bon17, is dit één dag voorgekomen, of is het al weken zo iedere dag opnieuw aan de gang? Dat lijkt mij ook verschil te maken!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet gezond. Het is ook niet normaal dat dat kind niet naar school gaat. Als je niet zelf in gesprek gaat met de buren om ruzie te vermijden, kan je ook andere hulpverlening inschakelen. Ga eens kijken op de site van slachtofferwijzer.nl, dit kind wordt kennelijk verwaarloosd.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding